خبر

به مناسبت فرا رسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب انجام شد

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان

 

در پی پیشنهاد رئیس قوه قضائیه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل‌توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر معظم انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در نامه حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای به مقام معظم رهبری آمده است: در جریان حوادث اخیر تعدادی از افراد بویژه جوانان در اثر القائات و تبلیغات دشمن مرتکب رفتارهای نادرست و جرایمی شدند که علاوه بر گرفتاری برای خود، باعث زحمت خانواده و نزدیکان خویش گردیدند و اکنون تعداد قابل‌توجهی از آنان بعد از برملا شدن نقشه دشمنان خارجی و جریان‌های ضد انقلاب و ضد مردمی، با اظهار پشیمانی و ندامت تقاضای بخشش دارند.
رئیس قوه قضائیه در نامه خود نوشته است: کلیات شرایط و ضوابط عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان پس از انجام کارهای کارشناسی و مشورت با مقامات ذیصلاح در دو بخش تهیه شده است.

 

فروش یک میلیارد و 639 میلیون اوراق فرابورسی برای کمک به خوی

سهامداران بورس در جریان معاملات روز گذشته 1 میلیارد و 639 میلیون اوراق فرابورسی برای کمک به زلزله زدگان خوی خریداری کردند.
به گزارش فارس، این میزان اوراق نیکوکارانه در اولین روز پذیره نویسی توسط سهامداران بورس به هموطنان زلزله زده در خوی اهدا شد.
در این طرح  12شرکت حقوقی جمعاً 973 میلیون تومان اهدا کردند. هر برگه از اوراق مربوط به کمک به مردم خوی، 1000 تومان بوده و همه افرادی که دارای کد بورسی هستند، می‌توانند این اوراق را خریداری کنند. این طرح تا 7 روز ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی