دو خط خبر

هیچ پزشکی از مالیات معاف نیست
 دکتر علی سالاریان، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه تخلفات مالیاتی در جامعه پزشکی کمتر از سایر اقشار است، گفته برای هیچ یک از گروه‌های پزشکی معافیت مالیاتی نداشته‌ایم اما سعی شد که با گروه‌هایی که در دوره همه‌گیری کرونا آسیب دیدند، با اعتدال مالیاتی بیشتری برخورد شود.
افتتاح بیمارستان میامی استان سمنان
 بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا(ع) میامی در استان سمنان، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. این بیمارستان با هزینه کرد ٧۶ میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است. تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات برای این بیمارستان خریداری شده و هزینه‌های ساخت و تجهیز آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به سمنان، اعتبارات استانی و ملی تأمین شده است.
بهبود ۷۰ درصد مبتلایان به سرطان
محمد اسماعیل اکبری، رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفته سرطان یکی از بیماری‌های آینده و فردای کشور است چون جمعیت ما به سمت سالمندی می‌رود لذا تعداد سرطان‌ها در کشور افزایش می‌یابد. ۷۰ درصد افرادی که به سرطان مبتلا می‌شوند بهبود پیدا می‌کنند و این رقم به استاندارد بین‌المللی نزدیک است.
زلزله کرمانشاه خسارتی نداشت
 سازمان هلال احمر اعلام کرده زلزله‌ای که 6 و 15دقیقه صبح دیروز در قصرشیرین استان کرمانشاه به وقوع پیوست، خسارت جانی و مالی نداشته است. این زلزله با بزرگی ۴.۷ ریشتری که در عمق ۱۰ کیلومتری شهرستان قصرشیرین اتفاق افتاد، شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه و خانقین عراق را هم لرزاند.
عضویت رایگان در مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان
 کودکان و نوجوانان همزمان با چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌توانند به‌صورت رایگان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ‌شوند. کودکان و نوجوانان ۶ تا ١٨ ساله تا پایان روز ٢٢ بهمن ماه جاری فرصت دارند با مراجعه و ثبت نام در kpf.ir از فعالیت‌های عمومی کانون در طول سال استفاده کنند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حدود یک هزار مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار شهری و روستایی و کتابخانه‌ سیار و بیش از ٣٠٠ هزار عضو دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی