سیاست

دفع حمله ریزپرنده‌ها به یکی از صنایع دفاعی اصفهان

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: شامگاه شنبه 8 دی ماه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ناموفق ریزپرنده‌ها قرار گرفت که با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده‌ها با موفقیت دفع شده است.
به گزارش مهر، این بیانیه می‌افزاید: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزئی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و مأموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می‌دهد اقدامات مراکز ما برای تولید قدرت، اقتدار و امنیت با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت و این اقدامات کورکورانه تأثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت.
گفتنی است قرار است سه نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی به محل حادثه سفر کرده و پس از بازدید و دریافت اطلاعات، گزارش آن را به اطلاع مردم برسانند.

انتصابات جدید در فراجا

رئیس بازرسی کل فراجا از انتصاب‌های جدید در فراجا از سوی سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی معصوم بیگی گفت: در احکامی جداگانه سرتیپ پاسدار غلامرضا رضاییان به‌عنوان رئیس سازمان اطلاعات فراجا، سرتیپ پاسدار حسین رحیمی به‌عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، سرتیپ دوم پاسدار محمدسعید منتظرالمهدی به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی محمدیان به‌عنوان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سرتیپ دوم مهدی حاجیان به‌عنوان مشاور فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شدند.

کیفرخواست ۷ متهم امنیتی در شیراز صادر شد

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پرونده 7 متهم امنیتی مرتبط با بمب‌گذاری در شیراز با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.
به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: چهارم آبان‌ماه امسال و همزمان با اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، پاسداران گمنام امام زمان(عج) یک بسته انفجاری دست‌ساز در بلوار شریعتی (معالی‌آباد) شیراز از یکی از متهمان پرونده کشف و سپس خنثی کردند.
وی با بیان اینکه ۶ متهم دیگر این پرونده که به اتهام دست داشتن در این اقدام ضدامنیتی بازداشت شدند، گفت: ۴ نفر از این متهمان با قرار تأمین مناسب از زندان آزاد شده‌اند و سه نفر دیگر هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند. اتهامات وارده به همه متهمان پرونده، اجماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی