سیاست

رئیس جمهور: مسئولان،بانک مرکزی را در اجرای سیاست‌های جدید یاری کنند
رئیس جمهور با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود را برای مدیریت بازار ارز به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در جلسه هیأت دولت همچنین تأکید کرد سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز وزارت بهداشت برای تأمین دارو و تجهیزات را با اولویت اختصاص دهد.
آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان و پیگیری مسائل و مطالبات اهالی شهرستان‌های مختلف استان، پاسخگویی و رفع مشکلات مردم را ازاولویت‌های دولت سیزدهم دانست. دکتر رئیسی همچنین با اشاره به لزوم تسهیل در انجام امور گمرکی و مبادلات مرزی از نهادهای مسئول از جمله دستگاه دیپلماسی کشور خواست در زمینه برطرف کردن مشکلات تردد کامیون‌‌ها در مرز آستارا اقدامات لازم را انجام دهند.
اینترنت پرسرعت
برای مردم از نان شب واجب‌تر است
امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز داشتن اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر بوده و فیلیترینگ باید برداشته شود، چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم تحت تأثیر آن قرار گرفته است. به گزارش ایسنا، لازم به ذکر است که بررسی‌های روز گذشته حاکی از آن است که اینترنت ثابت و همراه در بازه زمانی ۱۱:۴۴ تا ۱۱:۵۷ کاملاً قطع و دسترسی کاربران به اینترنت غیرممکن شد. سهراب آغ بیات معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت کشور درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور گفت: با توجه به حجم ترافیک داخل کشور موقتاً شاهد افت ترافیکی هستیم که با حل آن بزودی این مشکل رفع می شود.
دولت در کار بورس کالا و شورای رقابت دخالت نمی‌کند
سخنگوی دولت در حاشیه روز گذشته هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره موضع دولت در زمینه عرضه خودرو در بورس گفت: دولت دخالتی در کار کارشناسی بورس کالا و شورای رقابت نمی‌کند.
به گزارش ایسنا، علی بهادری‌جهرمی افزود: نگاه دولت این است که محصول با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرارگیرد، بنابراین باید اجازه دهیم تا با اخذ نظر نهادهای مربوطه و کارشناسان این حوزه، شیوه مناسبی انتخاب شود.
وی ادامه داد: دولت دخالتی در کار نهادهای تخصصی نمی‌کند تا بهترین شیوه به نفع مصرف کننده اعمال شود. بورس کالا و شورای رقابت هر تصمیمی بگیرند دولت به همان ملتزم خواهد بود.
جستجو
آرشیو تاریخی