دو خط خبر

پذیرش پرستاران ایرانی در دوره فلوشیپ سازمان بهداشت جهانی

دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت از پذیرفته شدن ۱۷ نفر از معرفی‌شدگان معاونت پرستاری برای شرکت در دوره فلوشیپی مراقبت تسکینی، سازمان جهانی بهداشت خبر داده و گفته است این افراد برای تأسیس کلینیک سرپایی مراقبت تسکینی و سایر عرصه‌های مرتبط از شهرهای مختلف نظیر مشهد، شیراز و اراک انتخاب و معرفی شده‌اند.
 

تعرفه گاز تأسیسات گردشگری خدماتی شد

براساس لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ تعرفه گاز تأسیسات گردشگری براساس تعرفه خدماتی محاسبه می‌شود. تا سال گذشته تعرفه گازبهای تأسیسات گردشگری براساس متوسط نرخ خوراک پتروشیمی محاسبه می‌شد که این موضوع موجب افزایش نرخ اقامت در ایران شده بود.

 
مردم در حوادث جاده‌ای و برفی
با ۱۱۲ تماس بگیرند

اشکان موسوی، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال‌ احمر از آماده‌باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال‌احمر برای مقابله با سرمای بی‌سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خبر داده و گفته است: اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در شهرستان فریمان در خراسان رضوی که یکی از سردترین نقاط کشور است، فعال و ظرفیت اسکان گرم برای ۲هزار و ۳۰۰ در راه مانده فراهم شده‌ است. مردم و مسافران در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

 
حقوق 33 میلیونی دختر عضو شورای شهر بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق 33 میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران که دهه هشتادی است، گفت: حقوق ماه آینده اصلاح و براساس جدول پرداخت می‌شود.به گزارش فارس، مهدی چمران افزود: اعضای شورای شهر می‌توانند رئیس دفتر با خودشان بیاورند. این عضو شورا هم دخترش را برای این پست آورده است. رئیس دفتر جایگاهش بالاتر از یک کارمند است اما براساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و براساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.
وی با بیان اینکه حقوق افراد مسئول دفتر حدود 15 تا 16 میلیون تومان است، گفت: با پیگیری متوجه شدیم، گفتند این خانم حقوق عقب افتاده داشته به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است که باید بررسی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی