اجتماع مردم تهران با سخنرانی رئیس‌جمهور

قیام مردم انقلابی ایران علیه گرگ‌های صهیونیست

جنایت سبعانه رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی غزه مردم ایران را برای اعلام خشم و انزجارشان از این جنایت وحشیانه و اعلام آمادگی بیش از پیش‌شان برای ایستادن در کنار مردم مظلوم فلسطین به خیابان آورد؛ تجمعاتی که در برخی شهرها از دقایقی پس از انتشار خبر کشتار زنان و کودکان مجروح و بیمار در شلیک موشک‌های اسرائیلی به بیمارستان المعمدانی شکل گرفته بود، روز گذشته نیز در دیگر شهرها و استان‌ها ادامه یافت.
در تهران که اجتماع خودجوش هزاران نفر از مردم در شامگاه سه‌شنبه و تجمع آنها مقابل سفارت‌های فرانسه و انگلیس برای محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و حمایت این دولت‌های اروپایی مدعی حقوق بشر شکل گرفته بود؛ برای امروز نیز برگزاری تجمع دیگری اعلام شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن ابراز انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه اعلام کرد: در تهران اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس امریکاست؛ ساعت ۱۵:۰۰ در میدان انقلاب برگزار خواهد شد؛ تجمعی که اعلام شد با حضور و سخنرانی آیت‌الله رئیسی ریاست‌جمهوری همراه است. این تجمع در دیگر شهرهای کشور نیز با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
از جمله بر اساس آنچه تا ساعت تنظیم این گزارش اعلام شده، مردم اصفهان نیز عصر امروز چهارشنبه از ساعت 15:30 دقیقه در محکومیت بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه در میدان امام حسین(ع) تجمع می‌کنند.
تجمع مردم آزادی‌خواه لرستان هم رأس ساعت ۱۶ در مقابل قلعه «فلک‌الافلاک» برگزار می‌شود.
تجمع مردم انقلابی مازندران هم در محکومیت جنایت صهیونیست‌های غاصب و بمباران بیمارستان غزه ساعت ۱۶ در میدان شهدا برگزار می‌شود.
این تجمع در گرگان ساعت ۱۵ در خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی؛ در سمنان ساعت ۱۶ چهارشنبه در میدان سعدی و در معراج الشهدا؛ در ایلام بعد از اقامه نماز ظهر و عصر امروز در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
راهپیمایی مردم مشهد مقدس نیز ساعت ۱۸ امروز بعد از نماز مغرب و عشا از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد. این در حالی است که با دستور تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر رنگ عزا به خود گرفته و طی چند روز، مراسم استغاثه در آن برگزار می‌شود.
راهپیمایی‌های مردمی در حمایت از مردم بی‌پناه و مظلوم غزه در مراکز برخی استان‌ها همچون البرز، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، خوزستان، زنجان و آذربایجان صبح امروز حوالی ساعت 10 برگزار شد.

تجمعات شبانه در سراسر ایران
به گزارش مهر، ساعاتی پس از بمباران کودکان در بیمارستان غزه نیز تقریباً در تمامی کشور تجمعات اعتراضی علیه جنایت رژیم صهیونیستی رقم خورد و مردم انقلابی برای بروز خشم خود و محکومیت جنایت ننگین صهیونیست‌ها تا صبح صبر نکردند. جوانان تبریزی ساعت یک بامداد امروز در واکنش به جنایت وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی در میدان ساعت تجمع کرده و خواستار مقابله جهانی با رژیم کودک‌کش اسرائیل شدند و با سر دادن شعارهایی، آمادگی خود را برای مبارزه با صهیونیسم اعلام کردند. در ارومیه و تبریز مردم با تشکیل صف ثبت‌نام در ساعات بامدادی امروز از اعلام آمادگی خود برای حضور در جبهه مقاومت و اعزام به غزه خبر دادند.
مردم و جوانان اصفهانی نیز شب گذشته به صورت خودجوش در محکومیت جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی در میدان قدس جمع شدند و حمایت خود را با مردم فلسطین اعلام کردند. در یزد جمعی از مردم و روحانیون یزد ساعت ۰۰:۰۰ بامداد با اجتماع در میدان امیرچقماق یزد، جنایات رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی را با سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» محکوم کردند و با سر دادن شعارهای «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد» آمادگی خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.
جمعی از مردم رشت نیز شامگاه سه‌شنبه در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در گلزار شهدای این شهر تجمع کردند.
تجمع شبانه مردم قزوین نیز در تقاطع فلسطین این شهر برگزار شد. مردم بوشهر نیز سه‌شنبه‌شب در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در میدان قدس بوشهر تجمع کردند تا خشم و انزجار خود را از این اقدام رژیم کودک‌کش نشان دهند.
مردم انقلابی شهر مقدس قم هم پس از جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه از مصلای قدس به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند و انزجار خود را از جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام داشتند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنایت بمباران بیمارستان در غزه خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار صهیونیست‌ها را درهم خواهد پیچید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی