معمای حمل روفرشی مرموز از سوی 3 پسر ناشناس

گروه حوادث/ همزمان با انتقال شیء مرموزی از سوی سه پسر جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران بازپرس جنایی دستور تحقیقات و بررسی این ماجرا را صادر کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: پشت پنجره آشپزخانه بودم که سه پسر جوان را در کوچه دیدم. آنها یک روفرشی را به سختی روی زمین می‌کشیدند به نظرم جسدی داخل آن بود، سه پسر از خانه همسایه روبه‌رویی خارج شده و به سمت انتهای خیابان رفتند.
هنوز چند لحظه‌ای از این تماس نگذشته بود که مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: لحظاتی قبل در منطقه قلهک، سه پسر جوان را دیدم که زیراندازی را حمل می‌کردند؛ تصور می‌کنم داخل زیر‌انداز یک جسد بود اما از آنجایی که فاصله خیلی زیادی با آنها داشتم و از طرفی من محافظ یک مقام سیاسی هستم و نمی‌توانستم محل خدمتم را ترک کنم به سمت آنها نرفتم. آنها به سمت انتهای خیابان رفتند.
مأموران کلانتری قلهک بلافاصله موضوع را به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام کرده و بازپرس جنایی دستور تحقیقات را صادر کرد. در بازبینی دوربین‌های اطراف، مشخص شد که سه پسر جوان، از خانه خارج شده و کشان کشان روفرشی را که سنگین بود به انتهای کوچه منتقل کردند.
اما از آنجایی که انتهای خیابان، دوربین نداشت، معلوم نبود که سه پسر جوان با چه وسیله‌ای محل را ترک کرده‌اند.
زمانی که مأموران زنگ خانه مورد نظر را زدند، کسی در را باز نکرد. بدین ترتیب بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی سه پسر جوان و مالک خانه را صادر کرد تا واقعیت ماجرا مشخص شد.
جستجو
آرشیو تاریخی