کشف 8 تن مواد مخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف هشت تن و ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان در چهارماه اول امسال خبر داد.
 سرهنگ احمد نیکبخت به ایرنا گفت: کشفیات مواد مخدر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵درصد افزایش یافته است. این کشفیات همزمان با اجرای بالغ بر یک‌هزار طرح در محلات مختلف استان به‌دست آمده که در این رابطه ۱۲۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند. در این مدت همچنین ۲۲۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و ۱۳۰ منزل و مغازه پلمب شدند.
 وی همچنین به دستگیری چهارهزار و ۸۶۴ خُرده فروش مواد مخدر و ۶ هزار و ۴۰۶ نفر معتاد متجاهر اشاره کرد و گفت: میزان دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است. در این مدت علاوه بر طرح‌های مقابله‌ای به‌منظور پیشگیری ۳۲۵ کلاس و کارگاه آموزشی با حضور ۲۴۴ مشاور در برخی محلات استان به‌منظور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه آسیب مواد مخدر برگزار شده است.
 وی با توجه به تأثیرکاهش تقاضا در پایین آمدن آمار عرضه و قاچاق مواد مخدر از رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و اجتماعی درخواست کرد که با اطلاع‌رسانی و اجتماع محور کردن مبارزه با مواد مخدر، در این عرصه وارد عمل شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی