چهره‌خبر

فارس/  ظرفیت پارک ۱۸۰ هزار خودرو در مرز مهران فراهم است.
حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام گفت: با در نظر گرفتن مجموع پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در مرز مهران ظرفیت پارک برای حدود ۱۸۰ هزار خودرو در اربعین امسال فراهم است.
 

ایسنا/ شرایط غیرعادی یا طغیانی از بیماری وبا در کشور وجود ندارد، اما مراقب باشید.
دکتر بابک عشرتی، معـــــــــــاون فنــــــی مـــــــرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اظهارداشت: موارد ابتلا به وبا که تا این مقطع زمانی از سال جاری به ما گزارش شده کمتر از ۱۰ مورد بوده است اما هنوز تنها یک ماه از فصل تابستان گذشته است و در تجمعات مراسم‌ محرم و صفر باید مراقب باشیم. بخشی از نگرانی ما درخصوص شیوع این بیماری معطوف به استان‌های مرزی است.
 

ایرنــــــــــــــــــا/ اردوی آموزشـــــــی کارآفرینی کسب‌وکارهای خانگی دختران در ۱۱ استان کشور درحال برگزاری است.
پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کردستان با بیان اینکه این اردو با حمایت سازمان جوانان هلال‌احمر و همکاری
کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح یاس برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اردو که دبیرخانه ملی آن به جمعیت هلال‌احمر کردستان واگذار شده است، از ۲۴ تیرماه آغاز شده و تا ۲۵ مردادماه ادامه دارد.
 

میراث‌آریا/ با اجرای ۵ پروژه گردشگری در گنبدکاووس موافقت شد.
مریم آق‌آتابای، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گنبدکاووس اظهارداشت: پنج موافقت اصولی شامل سه مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه بومگردی و یک واحد متل برای طرح‌های گردشگری شهرستان با سرمایه‌گذاری ۷۶۲میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال صادر شد.
 
 
ایرنا/ پرونده سه اثر تاریخی زرند برای ثبت ملی تکمیل شد.
محمد اسلامی، مدیر میراث‌ فرهنگــــــــــــــــــی، گــــــــــردشــــــــــــــــــــگری و صنایع‌دستی زرند گفت: عملیات مستندسازی حمام بابهوتک دشتخاک، قلعه روستای حصن و مسجد تاریخی روستای شاه‌آباد سبلوییه شهرستان زرند انجام شده و پرونده‌های آنها به‌زودی به تهران ارسال می‌شود.
 

مهر/  ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در گیلان راه‌اندازی می‌شود.
ولــــی جهانی، مدیرکل مــــــــیراث‌فرهنــــــــــگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با بیان اینکه در چهارمین کمیسیون فنی گردشگری ۵ تقاضای ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی مطرح شد که با ۳ طرح آن موافقت شد، گفت: با راه‌اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی