فهرست سرقت ها در دفترچه یادداشت مالخران بود

گروه حوادث/ مالخرهای گوشی تلفن همراه مسروقه، مشخصات سارقان و گوشی‌هایی را که از آنها خریداری کرده بودند در دفترچه‌های خود یادداشت می‌کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، همزمان با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شرق و مرکز تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 در بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارآگاهان، مشخص شد سرقت‌ها توسط سارقانی سابقه‌دار صورت می‌گیرد و با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت و بدست آمدن تصاویر متهمان، هویت آنها شناسایی شد. با شناسایی مخفیگاه متهمان، تیمی از کارآگاهان راهی محل شده و سارقان را بازداشت کردند. در تحقیقات اولیه متهمان به 60 فقره زورگیری اعتراف کردند. با دستگیری اعضای این باند، دو مالخر آنها نیز دستگیر شدند. در بازرسی از مخفیگاه آنها، 77 گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.
سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی»، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در مخفیگاه مالخران دفترهایی پیدا شده است که آنها جزئیات همکاری خود با سارقان را در آن ثبت کرده‌اند که کار پیگیری جرایم آنها را ساده‌تر می‌کند.
به این ترتیب با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی