چهره‌خبر

 

ایسنا/ اولین نتیجه مطالعات ایمنی «بازار تهران» تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.
علیرضا فخاری، استاندار تهران از انتشار نخستین محصول اولیه از کارهای مطالعاتی ایمنی بازار تهران تا یک ماه آینده خبر داد و عنوان کرد: نتیجه و بازخورد اولیه این مطالعات می‌تواند مبنایی برای تصمیم‌گیری و طراحی‌های بعدی برای بازار باشد.


ایسنا/ جزئیات پیشنهاد معاینه فنی «۳ سطحی» خودروها در تهران اعلام شد.
شـــــــــــــادی مـــــــــــالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از ارائه پیشنهاد جدید معاینه فنی سه سطحی برای خودروهای شهر تهران به شورای‌عالی ترافیک شهر تهران خبرداد و اظهارداشت: کنترل ایمنی در همه این سه سطح یکسان بوده و تنها در بخش پایش آلایندگی با یکدیگر متفاوت هستند.


میراث‌آریا/ مـــــــــــوزه گل‌محمدی ایران در رباط‌ کـــریم افتتاح شد.
حمید کریمی، رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گـــــــــــــــــردشــــــــــــــگری و صنایع‌دستی شهرستان رباط‌ کریم از افتتاح موزه گل‌محمدی ایران در مساحت یک هکتار و اشتغال 30 نفر خبر داد و گفت: این موزه با هدف آگاهی بخشی در حوزه گل‌محمدی ایجاد شده است.


ایرنــــــــــــا/ 140 میلیــــــارد ریــــــــال اعتبــــــــار سفـــــــر رئیس‌جمهور به حوزه صـــنایع‌دستی کرمــــــــان پرداخت شد.
کاظم حســــــــــین‌زاده، مـــــــعاون میراث فرهنگی، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با بیان اینکه مجموع اعتبارات سفر سال گذشته رئیس‌جمهور در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است که از این رقم ۵۰ میلیارد تومان به بخش صنایع‌دستی اختصاص دارد، گفت: هم‌اکنون در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار برای استفاده هنرمندان و فعالان این حوزه از این اعتبارات هستیم.


ایرنا/ 13 هزار نوجوان البرزی در طرح شوق رویش هــلال احمــــــــــر شــــرکت کــــردند.
محمـــــــــد بــــاقر خلـــــــفی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: این طرح توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هدف غنی‌سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به‌صورت رایگان اجرا می‌شود.


مــــــــــیراث‌آریا/ آییــــــن «گل‌کــــــار» جواهـــــــرده رامســر پس از ۴۵ سال احیا شد.
صـــــادق برزگر، مدیرکل مــــــــیراث‌فرهـــــــــنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهارداشت: آیین گل‌کار مسجد آدینه روستای جواهرده پس از یک وقفه ۴۵ ساله به همت شورا و دهیاری این روستا و با مشارکت اهالی روستا، احیا و برگزار شد.

جستجو
آرشیو تاریخی