چهره‌خبر

مهر/امکان صدور دوباره کارت هوشمند ملی برای نمایندگی‌ها در خارج از کشور فراهم شده است.
هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور  اظهارداشت: امکان دسترسی ثبت‌نام صدور دوباره کارت هوشمند ملی به دلایل مفقودی، خرابی یا تغییر مشخصات سجلی برای کاربران مدیر فنی نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فراهم شده است و امکان بهره برداری از آن وجود دارد. یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات رئیس جمهور و وزیر کشور، برقراری ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل بوده است که در این خصوص، زیرساخت‌های لازم فراهم و امکان صدور و تحویل کارت هوشمند ملی برای ایرانیان خارج از کشور فراهم شده است.


ایرنا/ 30 خانه تاریخی قزوین ظرفیت تبدیل به هتل را دارد.
محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین با دعوت از فعالان صنعتی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری گفت: ۲۰ تا ۳۰ خانه تاریخی در شهر قزوین قابلیت تبدیل به هتل شدن را دارند که با سرمایه‌های حدود ۱۰میلیارد تومانی امکان بهسازی و تغییر کاربری آنها وجود دارد.


ایرنا/ ۶۳۸ هزار خدمت درمانی به حجاج ایرانی در عربستان ارائه شد.
پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: از روز سوم خردادماه جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا روز ۲۲ تیرماه، ۶۳۸ هزار و ۲۳۵ خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال‌احمر ایران به حجاج ارائه شده است.
 

فارس/ بافت فرسوده در تهران زیاد داریم.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در خصوص مشکل مسکن، گفت: مشکل مسکن فقط در تهران نیست بلکه در کل کشور است؛ بافت فرسوده در پایتخت زیاد داریم که نیاز به نوسازی دارد.


ایرنا/ دامنه فعالیت‌های حوزه امداد و نجات باید «محله محور» باشد.
علیرضا فخاری، استاندار تهران بر فراگیر شدن آموزش و گسترش دامنه فعالیت‌های حوزه امداد و نجات در سطوح محله‌محور تأکید کرد و گفت: با آموزش‌های عمومی در حوادث غیرمنتظره می‌توانیم از شهروندان در لحظات اولیه حادثه یاری بخواهیم.
 

ایلنا/ بیش از ۴۰ هنرستان در جوار کارخانجات در سال گذشته راه‌اندازی شده است.
محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: توسعه هنرستان‌ها با استفاده از ظرفیت صنایع، کارخانجات و اتحادیه‌ها به‌منظور تحقق مشارکت و توسعه متناسب با نیاز صنایع در دستور کار است.از این‌رو در سال گذشته بیش از ۴۰ هنرستان در کنار کارخانجات راه‌اندازی شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی