اعلام نحوه پیگیری تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰

مهر/ رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: یکی از دغدغه‌های پلیس و مردم، اطلاع نداشتن شهروندان از ثبت گزارش خبری که به پلیس اعلام کرده‌اند، بود.
سرهنگ حسین اردلانی افزود: این بی‌اطلاعی شهروندان منجر به تماس‌های مجدد با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ می‌شد که پیگیری این موضوع را با ارسال پیامک به شهروندان حل کردیم. شهروندان می‌توانند از طریق کد رهگیری خبر را از سامانه‌های پلیسی، کلانتری و یا از مراجع قضایی پیگیری کنند.