مادرزن، قربانی خشم داماد مسلح شد

گروه حوادث/ داماد کینه جو به دنبال اختلاف‌های شدید خانوادگی با اسلحه کلاش به سراغ مادرزنش رفت و او را به قتل رساند.
سرهنگ کاظم میرمقدم فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان در تشریح این خبر گفت: اوایل هفته با دریافت گزارش از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ هندیجان مبنی بر  درگیری مسلحانه و اختلاف خانوادگی  در یکی از خانه‌های این شهر بلافاصله  موضوع پرونده قتل بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و مأموران پلیس به محل حادثه رفته و دریافتند یک خانم ۴۵ ساله جان باخته و  فرزند ۹ ساله‌اش مجروح شده و قاتل و همدستانش نیز متواری شده‌اند.
وی افزود: با شروع تحقیقات در ساعات اولیه فرد تیرانداز شناسایی و مشخص شد وی داماد خانواده بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه کلاش به سمت مادر زن ۴۵ ساله‌اش و پسر بچه ۹ ساله او شلیک کرده و بر اثر اصابت گلوله مادر زن فوت و فرزند ۹ ساله‌اش با تلاش‌های کادر درمان از مرگ نجات یافت. با  شناسایی متهم و با عملیات تخصصی و تلاش شبانه روزی پلیس و  اخذ مجوز قضایی در کمتر از ۴۸ ساعت  مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهرهای استان شناسایی شد.
سرهنگ میرمقدم در پایان گفت: ضمن شناسایی و دستگیری قاتل، دو نفر همدستان وی نیز در محل دستگیر و همچنین اسلحه ضارب کشف و خودروی آنها نیز توقیف و عاملین این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی