شکایت دانشجوی دندانپزشکی از مرد تاجر و دوستش

گروه حوادث/ دانشجوی دندانپزشکی در حالی مدعی است شریک و دوستش او را 4 ساعت گروگان گرفته‌اند که متهمان منکر ماجرا هستند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل پسر جوانی به پلیس مراجعه کرد و از آدم‌ربایی 4 ساعته خبر داد و گفت: در یکی از کشورهای همسایه دانشجوی دندانپزشکی هستم، همزمان کار صادرات محصولات کشاورزی نیز انجام می‌دهم. چند سال قبل، یکی از تجار به نام شاهین، مرد سرمایه‌داری به نام خشایار را به من معرفی کرد که قرار شد پولی به من بدهد تا کار کنم و به او سود بدهم اما شراکت ما این‌گونه بود که اگر به هر دلیلی من با مشکل مواجه می‌شدم و ضرر می‌کردم، او هیچ هزینه‌ای بابت این ضرر پرداخت نمی‌کرد.
او ادامه داد: سال گذشته از او خواستم قرارداد جدیدی تنظیم کنیم تا در سود و ضرر باهم شریک باشیم. او هم قبول کرد اما زمانی که برای امضای قرارداد جدید به دفتر کار خشایار رفتم با قراردادی مواجه شدم که همه بندهایش به ضرر من بود، به همین دلیل اعتراض کردم که ناگهان مرا تهدید کرد و با همدستی همکارش پس از شکنجه به زور از من امضا گرفتند.
مرد جوان گفت: ماه گذشته خشایار با من تماس گرفت و از من 500 میلیون تومان خواست، اما من توانایی پرداخت این پول را نداشتم و وقتی به دفتر خشایار رفتم دوستم شاهین هم آنجا بود و به رویم اسلحه کشید بعد هم خشایار با تهدید از من 7 برگ چک، 7 سفته و یک برگه سفید امضا گرفت و گفت اگر پول را فراهم نکنم، نه تنها چک و سفته‌ها را به اجرا می‌گذارند بلکه جان‌ خانواده‌ام نیز در خطر خواهد بود.سرانجام آنها بعد از 4 ساعت گروگانگیری مرا رها کردند. از ناچاری موضوع را به یکی از دوستانم گفتم و او هم پیشنهاد داد شکایت کنم.
با شکایت مرد جوان، به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت پرونده تشکیل شد و دو مرد جوان بازداشت شدند، اما آنها در بررسی‌ها اظهارات دانشجوی دندانپزشکی را رد کردند.به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی