حوادث جهان

51 کشته در تصادف کامیون

 سانحه رانندگی در شهر «لوندیانی» در غرب کنیا ۵۱ کشته و بیش از ۳۰ زخمی برجای گذاشت.
به گزارش آناتولی، بنا به اعلام پلیس کنیا، یک دستگاه کامیون حین رانندگی از کنترل خارج شده و پس از برخورد با چندین خودرو، سر یک چهارراه وارد محوطه بازار شده است.
روزنامه گاردین در گزارش به‌روز شده خود منتشر کرده است که بر اثر این تصادف زنجیره‌ای دست‌کم ۵۱ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
«ویلیام روتو»، رئیس‌جمهور کنیا نیز با انتشار پیامی به خانواده‌های قربانیانِ این سانحه رانندگی تسلیت گفته است.
 

پیرزن 100 ساله به آرزویش رسید
و دستگیر شد!

یک پیرزن ۱۰۰ ساله که در خانه سالمندان سکونت داشت، به دستور پلیس استرالیا دستگیر شد.
این زن تا صد سالگی در زندگی هیچ جرمی انجام نداده که توسط پلیس دستگیر شود ولی خیلی دوست داشت تا این اتفاق را تجربه کند. به همین خاطر کادر خانه سالمندانی که این خانم در آنجا بوده، تصمیم می‌گیرند برای تولد صد سالگی‌اش این آرزو را برای او برآورده کنند. بنابراین با پلیس هماهنگ می‌کنند تا پلیس وسط جشن سر برسد و در اقدامی نمادین او را دستگیر کنند.
 

ثبت رکورد عجیب در گینس
یک آتش‌نشان ۳۹ ساله فرانسوی، به نام جاناتان ورو، با پوشیدن لباس ایمنی و در حالی که غرق در شعله‌های آتش بود، مسافتی حدود ۲۷۰ متر را دوید و رکورد تازه‌ای را در گینس به ثبت رساند.
به گزارش فاکس نیوز، رکورد قبلی در این زمینه، متعلق به آنتونی بریتون از بریتانیا بود که مسافت ۲۰۴ متر را با لباسی آتشین دویده بود.
جاناتان همچنین رکورد دیگری را با دویدن یک مسیر ۱۰۰ متری بدون اکسیژن در طی ۱۷ ثانیه به ثبت رساند.
جاناتان ورو، هم به عنوان آتش‌نشان و هم بدلکار حرفه‌ای مشغول به کار است. او به رکوردهای جهانی گینس گفت که همیشه به آتش علاقه داشته و از کودکی در حال آتش‌بازی بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی