بازداشت زن جوان به اتهام سوء قصد به جان شوهر

مرضیه همایونی/ همزمان با پیدا شدن بدن نیمه جان مرد جوان که آثار ضرب و جرح داشت همسر او به اتهام طراحی یک دسیسه خونین بازداشت شد.
به گزارش «ایران»، چند روز قبل مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از عروسش شکایت کرد: پسرم مدت‌هاست که با همسرش اختلاف و درگیری دارد. اما به خاطر دخترهای 9 و 10 ساله‌اش سعی می‌کرد که با ماندانا زندگی کند. روز گذشته فرد ناشناسی با ما تماس گرفت و مدعی شد که پسرم را به بیمارستان برده‌اند. فوراً خودمان را به آنجا رساندیم و با پسرم در حالی که بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته، مواجه شدیم. شهرام، به قدری کتک خورده بود که نمی‌توانست صحبت کند و از میان کلمات نامفهومی که بیان می‌کرد تنها اسم همسرش به گوش می‌رسید. به خاطر اختلافاتی که باهم دارند، تصور می‌کنیم که همسرش این بلا را سر او آورده باشد.
بدنبال اظهارات مرد میانسال، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، دستور تحقیق از ماندانا را صادر کرد اما زن جوان مدعی شد که بی‌گناه است و دخالتی در این ماجرا ندارد.
در حالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت، پزشک معالج شهرام اعلام کرد که ضربات وارد شده عمدی بوده و در معده مرد جوان داروهایی پیدا شده که نشان می‌دهد او مسموم شده است.
با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد و باتوجه به اختلاف مرد جوان و همسرش، انگشت اتهام به سمت ماندانا گرفته شد اما زن جوان همچنان منکر بود. به همین دلیل بازپرس جنایی دستور تحقیق از دو دختر شهرام را صادر کرد. فرزندان این زوج ابتدا از ترس موضوع را مخفی کردند اما در ادامه یکی از آنها گفت: پدر و مادرم باهم اختلاف داشتند و روز حادثه باهم از خانه بیرون رفتند. اما قبل از اینکه مادرم خانه را ترک کند، قمقمه مرا برداشت و پر از آب کرد، من دیدم که مادرم داخل قمقمه چند قرص ریخت و از خانه خارج شد. زمانی که برگشت تنها بود و گفت پدرتان کار داشت و به جایی رفت.
بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد اما او این بار در تحقیقات گفت: شوهرم اعتیاد داشت و ما را اذیت می‌کرد. روز حادثه به بهانه رفتن به خانه مادرش، از خانه خارج شدیم. در مسیر به او گفتم که قصد دارم او را برای ترک به کمپ ببرم، اما با شنیدن این حرف در ماشین را باز کرد و خودش را بیرون انداخت. من که خیلی ترسیده بودم، موضوع را به اورژانس خبر دادم و خودم به خانه برگشتم.
در حالی که ماندانا چنین اظهاراتی داشت اما طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شهرام اعتیاد ندارد و از سویی صدماتی که به او وارد شده، عمدی بوده و به خاطر افتادن از ماشین نیست. بنابراین این احتمال برای تیم جنایی مطرح شد که زن جوان، افرادی را اجیر کرده تا چنین بلایی به سر همسرش بیاورند.
جستجو
آرشیو تاریخی