انـکار تـعرض بـه دختـر دانشـجو در دادگـاه

گروه حوادث پسر شرور که به اتهام شکنجه و آزار دختر دانشجو پای میز محاکمه ایستاده بود منکر اتهام خود شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث ایران»، یک ماه قبل دختر ۲۲ ساله‌ای به پلیس آگاهی رفت و از پسری به اتهام شکنجه و آزار و اذیت شکایت کرد و گفت: مدتی قبل در دانشگاه با پسری  به نام افشین آشنا شدم و قرار بود ازدواج کنیم اما یک شب با من تماس گرفت و گفت در یک درگیری خیابانی از سوی پسری به نام مهراد با چاقو زخمی شده و در بیمارستان است. مدتی بعد او بهبود یافت و وقتی ترخیص شد از مهراد شکایت کرد.
دختر جوان ادامه داد: پرونده آنها در دادسرا تحت رسیدگی بود که یک روز مهراد با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد در مورد موضوع مهمی با من صحبت کند وقتی مخالفت کردم گفت باید کاری کنی که  افشین  در دادسرا اعلام گذشت کند . من برای صحبت با او  سر قرار رفتم  اما وقتی سوار خودرواش شدم او درها را قفل کرد و  بشدت مرا کتک زد. بعد بدون توجه به  التماس‌هایم آزارم داد و گفت اگر شکایت کنی این بار افشین را می کشم.
 با اظهارات دختر جوان مأموران به ردیابی مهراد پرداختند و وی را بازداشت کردند .
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تأیید کرده و در گزارشی اعلام کرده بود  وی بشدت شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته است برای مهراد کیفرخواست صادر  و پرونده‌اش به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 در ابتدای جلسه محاکمه، شاکی خواستار اشد مجازات شد اما وقتی مهراد 29 ساله روبه روی قضات ایستاد منکر اتهامش شد و گفت : این دختر خودش با من تماس گرفت و خواهان ملاقات با من شد من با میل خودش با او رابطه برقرار کردم و اتهام آزار و اذیت را قبول ندارم و اصلاً افشین را نمی شناسم.
 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا حکم صادر کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی