حوادث جهان

آتش در برج عجمان

 یک برج مسکونی 36 طبقه در شهر عجمان امارات در آتش سوخت.
به گزارش هندوستان تایمز، بامداد سه‌شنبه به دلیل نامعلومی برج عجمان 1 در شهر عجمان آتش گرفت و نیروهای آتش‌نشانی متعددی برای اطفای آتش به محل حادثه اعزام شدند.
بر اساس این گزارش، تیم‌های پدافند غیرنظامی و پلیس موفق به مهار و اطفای حریق شدند و تلفات جانی گزارش نشده است.
گفته می‌شود ساکنان این ساختمان تخلیه شده و با اتوبوس‌های ارائه شده توسط اداره حمل و نقل امارات به هتل‌هایی در عجمان و «شارجه» منتقل شدند.


پریدن مسافر از اتوبوس
در حال حرکت
فراموشی راننده یک اتوبوس برای بستن در  حادثه آفرید.
شبکه‌های اجتماعی کلیپی پخش کردند که نشان می‌دهد مردی از اتوبوسی با سرعت بالا در شهر آرخانگلسک روسیه در حالی که در‌های اتوبوس باز بود به بیرون می‌پرد که منجر به شکستگی از ناحیه پا می‌شود.
این ویدیو نشان می‌دهد که مرد جوان قبل از خروج ناگهانی به در نزدیک می‌شود و پس از پریدن  آسیب جدی می‌بیند. لحظاتی پس از این حادثه راننده متوجه شد که در باز مانده و اقدام به بستن آن کرد و بدون توقف به رانندگی ادامه داد. هیچ واکنشی از سوی بقیه مسافران مشاهده نشد.  


ورود خودرو به آرایشگاه زنانه

راننده یک خودرو در استرالیا در حالی که به علت بارش باران، شرایط بد جوی و لغزندگی زمین کنترل خودرو را از دست داده بود، نتوانست وسیله نقلیه‌اش را کنترل کند و وارد یک آرایشگاه شد.  این حادثه زمانی رخ داد که هیچ مشتری‌ای در آرایشگاه حضور نداشت.


مرگ معاون کلانتر با گاز سگ
مسئولان ایالت ایندیانا در امریکا  از کشته شدن یک معاون کلانتر در پی حمله سگ به منزل شخصی او خبر دادند.
به گزارش منابع پلیس در ایندیانا، در این حادثه پسر هشت ساله خانم معاون کلانتر نیز بر اثر حمله سگ گاز گرفته و زخمی شده است.
خانم تامیکا وایت ۴۶ ساله از سال ۲۰۰۷  به عنوان معاون کلانتر در شهرستان ماریون واقع در این ایالت ایندیانا خدمت می‌کرد.
به گفته منابع پلیس، پسر خردسال خانم تامیکا به دلیل گازگرفتگی‌های متعدد اما سطحی سگ مجروح شده و حال او رو به بهبودی است.

جستجو
آرشیو تاریخی