راز جسدی زیر نردبان

گروه حوادث/ پرونده مرد جوان که به نظر می‌رسید بر اثر سقوط از نردبان جان خود را از دست داده رنگ جنایت گرفت.
ساعت ۲ بعد از ظهر یکشنبه ۴ تیر مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از حادثه‌ای که برای مستأجرش رخ داده بود خبر داد و گفت : یک ساختمان دو طبقه دارم که هم محل زندگی‌ام است هم در آنجا لوازم خودرو انبار می‌کنم در طبقه پایین ساختمان ۴ مرد افغانستانی کار می‌کنند و در طبقه بالا مردی به اسم هرمز که شب ها هم آنجا می‌خوابد. امروز ظهر که به هرمز سر زدم با جسد او کنار پنجره در حالی مواجه شدم که نردبان هم روی او افتاده بود.
بدنبال این تماس و به دستور بازپرس محمد مهدی براعه، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. اما باتوجه به آثار ضرب و جرح روی سر و گردن و دست و پاهای مرد جوان ، این احتمال که جراحات به خاطر افتادن از نردبان باشد کم رنگ شد.
در تحقیقات بیشتر و باتوجه به اینکه نردبان خاک گرفته بود مشخص شد کسی از آن استفاده نکرده است بنابراین فرضیه قتل پررنگ شد.در بازبینی دوربین‌‌ های اطراف محل جنایت نیز مشخص شد که ساعت یازده و نیم شب قبل از کشف جسد، مقتول با مردی جوان واردخانه شده است
. پزشکی قانونی نیز ساعت مرگ را حدود ساعت یک بامداد اعلام کرده بود. در تحقیق از چهار مرد افغانستانی که در طبقه پایین ساکن بودند آنها اعلام کردند که هیچ صدایی نشنیده اند اما  بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت چهار مرد جوان، تحقیقات میدانی و شناسایی مردجوانی که با مقتول شب قبل از جنایت وارد خانه شده بود  را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی