مدیر شرکت خصوصی به اتهام تعرض محاکمه شد

کامران علمدهی/ صاحب یک شرکت خصوصی با شکایت زن جوان مبنی بر تعرض و تهدید به انتشار فیلم سیاه، بازداشت و در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از فروردین امسال با شکایت زن جوانی به نام سمانه آغاز شد. وی که همراه همسرش به پلیس آگاهی رفته بود، گفت:من و شوهرم وضع مالی خوبی نداشتیم به همین خاطر تصمیم گرفتم کار کنم و درآمد داشته باشم. در فضای مجازی به دنبال پیدا کردن شغل مناسبی بودم تا اینکه با آگهی استخدام در یک شرکت خصوصی روبه‌رو شدم. بعد از تماس قرار شد برای مصاحبه به شرکت بروم. روزی که به آنجا رفتم مدیر شرکت با من صحبت کرد اما از حرف‌هایش متوجه شدم سوء‌نیت دارد  و خواستم دفترش را ترک کنم که در را قفل و به زور به من تعرض کرد، بعد هم گفت از این اتفاق فیلم گرفته است و اگر شکایت کنم فیلم‌ها را پخش می‌کند. وقتی به خانه برگشتم از ترس حرفی نزدم اما رئیس شرکت چند روز بعد با من تماس گرفت و گفت باید دوباره به دیدنش بروم وگرنه فیلم را برای شوهرم می‌فرستد.
او با این تهدید‌ها 3 سال مرا مجبور به ارتباط شوم کرد. من از ترس و ناراحتی به افسردگی مبتلا شدم، با شوهرم اختلاف پیدا کردم و زندگی‌ام نابود شده اما حالا شوهرم متوجه این رابطه شده است و من هم تصمیم گرفتم شکایت کنم.
با این شکایت، مأموران به ردیابی مدیر شرکت پرداختند و وی را بازداشت کردند، اما او مدعی شد زن جوان را آزار نداده است. با این حال مأموران در بررسی گوشی موبایلش تعداد زیادی فیلم سیاه کشف کردند.
در دادگاه چه گذشت
با صدور کیفرخواست برای مرد 47 ساله به اتهام آزار، اذیت و تهیه فیلم سیاه، پرونده وی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 در ابتدای جلسه، سمانه با درخواست اعدام برای متهم گفت:در این سه سال خیلی عذاب کشیدم. هر بار این مرد به من تلفن می‌کرد دنیا روی سرم خراب می‌شد. او با تهدید و ارعاب مرا به زور به دفترش می‌کشاند تا به خواسته شومش برسد. برای او مجازات اعدام هم کم است.
اما متهم منکر ماجرا شد و به قضات گفت:سه سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. در این مدت به من نزدیک شد تا پول بگیرد حتی با من به سفر هم آمد. او دروغ می‌گوید چون هیچ زور و تهدیدی در کار نبوده است.
 با این ادعا قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی