کلاهبرداری مرد محکوم به مرگ از داخل زندان

گروه حوادث/ زندانی محکوم به قصاص با هم بندی‌هایش باند کلاهبرداری پیامکی تشکیل داده بود و از داخل زندان حساب مردم را خالی می‌کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی پیش فردی به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: روز گذشته با من تماس گرفتند و گفتند در یک مسابقه برنده شده‌ام، اما حسابم را خالی کردند. با پیگیری پلیس مشخص شد مشخص شد که تماس‌ها از داخل زندان انجام شده است، بدین ترتیب در نهایت اعضای این باند که همگی زندانی بودند شناسایی و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند.
 یکی از اعضای باند که به اتهام قتل در زندان بود و محکوم به قصاص شده بود، گفت: با گوشی و سیم‌کارتی که در زندان خریده بودم شماره‌ای می‌گرفتیم البته شماره‌ها را رندوم انتخاب می‌کردیم اما شماره‌هایی را می‌گرفتیم که با یک یا دو شروع می‌شد چون افرادی که صاحب این خط‌ها باشند اغلب وضع مالی بهتری دارند. هر کسی گوشی را برمی‌داشت به او می‌گفتیم برنده مسابقه شده‌اید و جایزه‌تان هزینه سفر به کربلاست، آنها را با این ترفند به پای دستگاه‌های عابر بانک می‌کشاندیم و وقتی کارهایی را که می‌گفتیم انجام می‌دادند درنهایت پول به حساب ما واریز می‌شد.
جستجو
آرشیو تاریخی