داماد گوشی برادرزنش را دزدید

مرضیه همایونی/ سارق حرفه‌ای که تصمیم گرفته بود بعد از ازدواج توبه کند، در آخرین سرقت گوشی برادرزنش را سرقت کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل درگیری خیابانی به پلیس گزارش شد اما قبل از رسیدن مأموران، مردانی که عامل این درگیری بودند پا به فرار گذاشتند. گرچه ابتدا تصور می‌شد که این درگیری به خاطر تنه زدن است، اما مرد جوانی که با مردان ناشناس درگیر شده بود ادعا کرد هنگام دعوا، مردان ناشناس تلفن همراهش را به سرقت برده‌اند.
بدین ترتیب مشخص شد که دعوا به خاطر پرت کردن حواس مرد جوان و سرقت گوشی تلفن همراهش بوده است. گزارش این سرقت به بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت ارائه شد و مأموران برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند. اما شناسایی چهره سارقان به خاطر داشتن ماسک بی‌نتیجه ماند.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری مواجه شدند، اعضای باندی با درگیری ساختگی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه می‌کردند. در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارقان ادامه داشت و هیچ رد و سرنخی از آنها در دست نبود، مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و سرنخ اصلی از سارقان را داد.
او گفت: دیروز در یک درگیری ساختگی تلفن همراهم به سرقت رفته است. از دیروز تا به حال در شوک هستم چون سارق شباهت زیادی به نامزد خواهرم داشت. مدتی قبل خواهرم در فضای مجازی با مرد جوانی آشنا شد و باهم نامزد کردند. پدرام، خال گوشتی بزرگی گوشه چشمش دارد و رنگ چشم‌هایش نیز خاص است.
او ادامه داد: پدرام به ما گفته بود بوتیک دارد و وضع مالی اش خوب است، اما دیروز که سارقان دعوای ساختگی راه انداختند، ناگهان من با یکی از آنها چشم در چشم شدم خال گوشتی و رنگ چشمش مرا شوکه کرد خود سارق هم با دیدن من تعجب کرد اما گوشی را همدستش سرقت کرد و متواری شدند.
با سرنخی که مرد جوان در اختیار کارآگاهان قرار داد، پدرام به‌عنوان مظنون سرقت بازداشت شد. مرد جوان که ابتدا منکر سرقت بود، در نهایت به زورگیری با کمک سه همدستش اعتراف کرد و گفت: سال‌ها زورگیری و کیف قاپی کردم اما با فرنوش که آشنا شدم با خودم عهد کردم وقتی ازدواج کنم سرقت را کنار بگذارم. این آخرین سرقتم بود اما از شانس بد گوشی برادرزن آینده‌ام را سرقت کردیم.
با اعتراف متهم جوان به سرقت‌ها، همدستان او نیز بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی