چوبـه دار، مجازات مـردی که همسـرش را کشــت

گروه حوادث/ مرد جنایتکار که برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش، همسرخود را با قرص برنج به قتل رسانده بود، در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 29 آذر سال 98، گزارش مرگ مرموز زن جوانی از سوی مأموران کلانتری ١١٥ رازی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته علت مرگ مسمومیت اعلام شد و شوهرش بهزاد، مدعی شد که او داروهای آرام‌بخش گیاهی مصرف می‌کرده و به احتمال زیاد مصرف بیش‌ازحد این دارو باعث مرگش شده است.اما وقتی به دستور بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این باره صادر شد همزمان کارآگاهان جنایی در بررسی‌ها دریافتند که زوج جوان باهم اختلاف زیادی داشتند و بهزاد با زن دیگری نیز در ارتباط پنهانی بوده است.با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد، بازپرس جنایی دستور بازداشت بهزاد را صادر کرد. گرچه او همچنان منکر جنایت بود اما در برابر مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود: همسرم را با قرص برنج کشتم. شب قبل از حادثه،  قرص برنج را پودر کردم و در کپسول ریختم. بعد هم  به جای داروی آرام‌بخش به او دادم. مدتی قبل با دختر جوانی در مغازه سوپرمارکت آشنا شدم و تصمیم به ازدواج با او گرفتم. هر کاری کردم ملیکا راضی به طلاق نشد و به همین دلیل نقشه قتلش را طراحی کردم.
با اعتراف مرد جوان به جنایت، وی پای میز محاکمه رفت. با توجه به درخواست اولیای دم برای قصاص، قضات دادگاه حکم اشد مجازات را برای او صادر کردند. سرانجام صبح چهارشنبه وی در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.
جستجو
آرشیو تاریخی