حوادث جهان

پیرزن مرده در قبرستان زنده شد
«بلا مونتویا»، زن ۷۶ ساله‌ای که در اکوادور، پزشکان مرگ او را بر اثر ایست قلبی تأیید کرده بودند، حین مراسم خاکسپاری‌اش زنده شد و بر دیوارهای تابوت کوبید. به گزارش دویچه وله، در بسیاری از کشورهای جهان مراسمی به عنوان «نگهبانی از مردگان» وجود دارد که بخشی از فرهنگ عزاداری محسوب می‌شود. بلا مونتویا نیز ناگهان در تابوت زنده شد. یک ویدیو که در توئیتر منتشر شده، این زن ۷۶ ساله را نشان می‌دهد که در تابوت قرار دارد و به سختی نفس می‌کشد. پسر بلا مونتویا گفته است که مادرش به بیمارستان منتقل شده و تحت مراقبت قرار گرفته است. یک کمیسیون پزشکی در حال تحقیق در این زمینه است. پسر بلا مونتویا ابراز امیدواری کرده که حال مادرش دوباره خوب شود و به خانه بازگردد.
 

 کشف 3 جسد در ناتینگهام
مقامات پلیس انگلیس اعلام کردند که سه جسد را در دو خیابان شهر ناتینگهام پیدا کرده‌اند. به گزارش گاردین، جسدها حدود ساعت چهار صبح سه‌شنبه به وقت محلی پیدا شده‌اند. گفته می‌شود دو جسد در یک خیابان و یک جسد نیز در خیابانی دیگر پیدا شده است. همچنین سه نفر که از سوی راننده یک ون زیر گرفته و مصدوم شده‌اند به بیمارستان منتقل شدند. مقامات پلیس معتقدند که این حادثه با حادثه کشته شدن سه نفر مرتبط است. تاکنون یک مرد ۳۱ ساله بازداشت شده و تحقیقات برای بررسی علت مرگ قربانیان و پیدا کردن مظنونان احتمالی در حال انجام است.


آبگرفتگی خیابان های پاریس

 بارش شدید باران در منطقه «ایل دوفرانس» پاریس، پایتخت فرانسه به سیل تبدیل شد.
 به گزارش آناتولی، تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این شهر نشان می‌دهد که خیابان‌ها و جاده‌های پاریس تحت تأثیر طوفان و باران شدید روز دوشنبه زیر آب رفته‌اند. علاوه بر این، به دلیل آبگرفتگی‌ها در حمل و نقل مترو نیز مشکلاتی رخ داده است. در حالی که رستوران‌ها و مغازه‌ها در چندین منطقه از پاریس در اثر سیل بشدت آسیب دیده‌اند، تعداد زیادی خودرو نیز در جاده‌ها گرفتار سیل شده‌اند.


سیل در سامسون ترکیه

بارندگی شدید در استان ساحلی سامسون  ترکیه منجر به جاری شدن سیلاب در خیابان‌ها و آبگرفتگی معابر شده است.به گزارش «دیلی صباح»، سازمان هواشناسی ترکیه پیش از این در روز یکشنبه پیش بینی خود را درباره احتمال بارش شدید باران در سواحل دریای سیاه، خط ساحلی دریای اژه و غرب دریای مدیترانه منتشر کرده بود.همچنین در طول شب، بارش شدید باران منجر به آبگرفتگی بزرگراه سامسون - آنکارا و مانع از حمل و نقل وسایل نقلیه شد.در بیانیه‌ای که از سوی اداره آموزش استانی ترکیه منتشر شد، به طور خاص به تعطیلی مدارس در «آتاکوم»، «ایلکادیم» و «جانیک» به دلیل بارش شدید باران اشاره شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی