چهره‌خبر

ایرنا/ 25 هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده است.
علیرضا فخاری استاندار تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده است. که درصورت لزوم مرجع قضایی برای تعیین تکلیف آن برای اعمال قانون به راحتی می‌تواند ورود کند.
 

ایسنا/ بازگشایی جاده چالوس تا چند روز آینده ممکن نیست.
منوچهر غفاری مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: با وجود تلاش نیروهای مستقر در جاده، به نظر نمی‌رسد امکان بازگشایی این مسیر طی چند روز آینده فراهم شود اما شرایط دسترسی محلی و بومی از مسیرهای جایگزین فراهم شده است.
 

ایرنا/ پرداخت تسهیلات بانکی به صنعت دارو از اواخر خردادماه آغاز می‌شود.
سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به شرایط فعلی تأمین دارو در کشور، درباره ابلاغیه بانک مرکزی به‌منظور پرداخت تسهیلات بانکی به صنعت دارو، اظهار داشت: حدود دو هفته از ابلاغ بانک مرکزی می‌گذرد و در صورت همکاری بانک‌های عامل، پرداخت‌ها باید از اواخر خردادماه آغاز شود.


تسنیم/ برای جلوگیری از ادامه فرونشست‌ها در کشور، برداشت از تمام چاه‌های آب برای مدت زمان مشخصی متوقف می‌شود.
محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست هستند، گفت: وزارت نیرو در حال بررسی راهکاری است که برداشت آب از چاه‌های حفرشده در کشور (چاه‌های مجاز و غیرمجاز) برای مدت زمان مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) متوقف شود.
 

ایسنا/ به‌زودی مکمل‌های غذایی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تهران توزیع می‌شود.
جهانبخش مرادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران از توزیع ۱۵ هزار و ۲۰۰ مکمل دارویی و تقویتی میان مددجویان دارای بیماری خاص، صعب‌العلاج، ازکار افتاده و زنان باردار تحت حمایت این نهاد خبر داد.
 
 
فارس/ زباله‌های حاشیه تالاب استیل شهرستان آستارا جمع‌آوری و به محل دفن پسماند منتقل شد.
عنایت رضایی‌پور فرماندار آستارا با بیان اینکه زباله مهمترین عامل تهدید نظام طبیعی تالاب استیل آستاراست، اظهار کرد: مسافران و گردشگران تالاب استیل آستارا باید از ریختن هر گونه پسماند در حاشیه این تالاب خودداری کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی