تخلیه آب سد برای پیدا کردن تلفن همراه


بازرس هندی که هنگام سلفی گرفتن گوشی تلفنش داخل سد افتاده بود، دستور تخلیه آب سد را داد اما از کار خود تعلیق شد.
 به گزارش دویچه وله، راجش ویشواس ۳۲ ساله وقتی تلفن همراهش به ارزش ۱۰۰ هزار روپیه (۱۲۰۰ دلار) حین سلفی گرفتن به داخل دریاچه سد «خرکاتتا» افتاد و غواصان نتوانستند گوشی را بیابند، ترتیبی داد تا دو میلیون لیتر آب سد را تخلیه کنند. ویشواس گفته که با هیأت آبیاری تماس گرفته و مجوز پمپاژ آب را دریافت کرده است. وی همچنین عنوان کرده که یک مقام مسئول به او اطمینان خاطر داد که آب پمپاژ شده به نفع کشاورزان خواهد بود و تلف نمی‌شود اما بعد از 3 روز وقتی او تلفنش را پیدا کرد به خاطر این کار تعلیق شد. ویشواس گفته تماس‌های مهم و داده‌های حساس دولتی روی آن ذخیره شده بود، هرچند موبایل او پیدا شد اما دیگر کار نمی‌کرد.


ورود زامبی به انگلستان
 مقامات بهداشتی انگلیس مرگ یک مرد ۴۳ ساله را بر اثر مصرف «زایلازین» (زامبی) در این کشور تأیید کرده‌اند.
 به گزارش «نیوز مدیکال»، مرگ این فرد نشانه ورود و رشد مصرف این ماده مخدر در انگلیس است که قبلاً وجود نداشت. زایلازین در دامپزشکی به‌عنوان آرامبخش برای حیوانات بزرگ جثه استفاده می‌شود اما به طور خطرناکی تنفس و ضربان قلب را کاهش می‌دهد و اگر مستقیم به جریان خون تزریق شود، باعث ایجاد زخم‌های باز بزرگ پوستی شده و به همین خاطر به آن لقب داروی «زامبی» داده می‌شود.


فرود اضطراری به خاطر سکته مسافر
 سخنگوی فرودگاه ازبکستان اعلام کرد: هواپیمای ایرانی ماهان ایر که دوشنبه از تهران به پکن پرواز می‌کرد، به‌دلیل سکته قلبی یکی از مسافران در تاشکند فرود اضطراری کرد.
  به نقل از ریانووستی، نماینده شرکت هواپیمایی ماهان ایران گفت که خدمه تصمیم گرفتند به‌دلیل سکته قلبی مسافر به فرودگاه جایگزین پرواز کنند که فرود در حالت عادی انجام شد و بیمار توسط امدادگران نجات یافت. اکنون او در یک بیمارستان محلی بستری است و هواپیما برای سفر به پکن آماده شد.

جستجو
آرشیو تاریخی