ادعای قاتل در دادسرا:

مادرم به خواهرهایم بیشتر توجه می‌کرد

کامران علمدهی / پسر جوانی که متهم است مادر خود را با ضربات چاقو زخمی و سپس با شال خفه کرده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اردیبهشت سال 1401 مأموران پلیس شهریار دریافتند زنی 65 ساله به نام مریم از سوی پسر 40 ساله‌اش به قتل رسیده است بنابراین متهم دستگیر شد و در حالی که به درگیری و ضرب و شتم مادرش اعتراف می‌کرد در جزئیات ماجرا به مأموران گفت: من مجرد هستم و با مادرم زندگی می‌کردم.
سال‌های زیادی بود که باهم اختلاف‌نظر داشتیم و بارها درگیری فیزیکی پیدا کردیم . مادرم توجه زیادی به خواهرهایم داشت و من سر همین موضوع با او درگیر می‌شدم.
البته فقط من او را نمی‌زدم و مادرم هم بارها من را مورد ضرب و شتم قرار داده بود تا اینکه روز حادثه بازهم سر موضوعات تکراری با هم بحث‌مان شد و من ابتدا یک مشت به صورتش زدم و بعد هم با شالی که دور گردنش بود، خفه‌اش کردم و وقتی به خودم آمدم متوجه شدم چه اشتباهی کرده‌ام.در ادامه تحقیقات، کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد در گزارشی اعلام کردند مقتول پیش از آنکه با فشار بر عناصر حیاتی گردن فوت کند با چند ضربه جسم نوک تیز مورد حمله قرار گرفته بود.با مشخص شدن این موضوع، متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و ابعاد دیگری از ماجرا را مطرح کرد: من پیش از این ماجرا هم چند بار دیگر مادرم را با چاقو زده بودم اما بعد از چند روز خوب می‌شد، این بار هم وقتی او را زدم فکر نمی‌کردم جدی باشد اما مادرم بی‌هوش شد و من هم از ترسم او را خفه کردم.با تکمیل تحقیقات و گزارش پلیس و پزشکی قانونی پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم بزودی باید از خودش دفاع کند.
این در حالی است که 3 دختر مقتول با حضور در دادسرا و ثبت شکایت برای برادرشان درخواست قصاص کرده‌اند.
جستجو
آرشیو تاریخی