پایان خونین یک لحظه عصبانیت

گروه حوادث: پسر نوجوان که به خاطر یک لحظه عصبانیت دوستش را به قتل رسانده در حالی بزودی محاکمه خواهد شد که بشدت از کار خود پشیمان است.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواسط مهر سال گذشته خبر درگیری چند پسر نوجوان در پارک ارتش به پلیس اعلام شد، وقتی مأموران به محل رفتند مشخص شد پسری ۱۷ ساله‌ با ضربه‌های چاقوی نوجوانی 16 ساله به قتل رسیده است.
وقتی متهم در خانه‌اش دستگیر شد درباره این حادثه گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم. روز حادثه با من تماس گرفت و از من خواست تا به حسابش پول واریز کنم وقتی دلیلش را پرسیدم گفت تو پشت سرم حرف‌های نامربوط زده‌ای و حالا باید با ریختن پول به حسابم جبران کنی؛ اما من توجهی نکردم با این حال مدام زنگ می‌زد تا اینکه عصبانی شدم و از خانه بیرون رفتم. سر خیابان مقتول را با دوستش دیدم ناگهان به طرفم آمد و مرا کتک زد و به مادرم ناسزا گفت. بعد هم یک شیشه نوشابه را شکست تا مرا بزند من چاقویی که همراه داشتم را بیرون آوردم تا بترسد ولی نمی‌دانم چه شد که چاقو به قلبش خورد. از ترسم فرار کردم و چاقو را هم در سطل زباله کنار خیابان انداختم.
به دنبال اعترافات پسر نوجوان، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان اعلام کردند وی هنگام ارتکاب جرم 16 سال داشته و در رشد عقلی وی شبهه وجود دارد.
 بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران ویژه رسیدگی به جرایم اطفال فرستاده شد.این در حالی است که خانواده مقتول خواهان قصاص متهم هستند و پسر نوجوان با ابراز ندامت خواهان بخشش خود شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی