توطئه شوم برای قتل عمو

گروه حوادث/ رمز گشایی از راز قتل نگهبان یک ساختمان اداری تیم جنایی را به همسر و برادرزاده مقتول رساند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ظهر یکشنبه 31 اردیبهشت، قتل نگهبان ساختمانی در محدوده ونک به بازپرس وحید ناصری اعلام شد. وقتی  تیم جنایی راهی محل که پشت بام ساختمانی اداری - تجاری بود شدند  جسد مرد 30 ساله که نگهبان ساختمان بود در کنار اتاقک  نگهبانی روی پشت بام دیده شد.
مرد جوان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. در تحقیقات یکی از اهالی ساختمان گفت: نظیر نگهبان و سرایدار بود و از آنجایی که از افغانستان آمده بود و وضع مالی خوبی نداشت، با کمک ساکنین ساختمان، خانه ای در ده ونک برای او و خانواده اش اجاره کردیم. از طرفی اتاقی نیز در پشت بام درست کرده بودیم که بتواند آنجا استراحت کند. همسرش امروز به سراغمان آمد و مدعی شد شوهرش شب قبل به خانه نرفته و نگران بود. ما هم در جست و جوی ساختمان با جسد نظیر مواجه شدیم.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان به بازبینی دوربین های مداربسته اطراف ساختمان پرداختند. دوربین ها نشان می داد که دختر نوجوانی شب قبل به همراه نظیر وارد ساختمان شده و ساعت 5 صبح هراسان و مضطرب از خانه بیرون رفته و سوار موتورسیکلت پسرجوانی فرار کرده اند .
هویت دختر و پسر فراری بلافاصله شناسایی شد. دختر 14 ساله همسر دوم نظیر بود و پسر 17 ساله نیز برادرزاده مقتول که در ساختمان کناری کار می کرد. در بررسی ها نیز مشخص شد که برادرزاده نظیر به دختر نوجوان علاقمند بوده اما چون عمویش با او ازدواج کرده کینه به دل گرفته بود.
در تحقیقات این فرضیه مطرح شد که برادرزاده نظیر از طریق پشت بام ساختمانی که در آن کار می کرد خود را به پشت بام ساختمان محل کار عمویش رسانده و ظاهراً با همدستی دختر 14 ساله این جنایت را مرتکب شده و از محل فرار کرده‌اند.
تحقیقات برای بازداشت دختر و پسر نوجوان با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی