سنگ پرانی مرد شیشه ای به رهگذران و خودروها

مرضیه همایونی/ مرد شیشه‌ای که دچار توهم شده بود با پرتاب سنگ به طرف رهگذران و خودروها موجب تخریب و آسیب به آنها شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» 26 اردیبهشت، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از سنگ پرانی مردی از روی پشت بام یک خانه خبر داد.
به‌دنبال این تماس، بلافاصله مأموران راهی یکی از خیابان‌های منطقه بهارستان شدند. مرد جوان به سوی مردم و خودروها سنگ پرت می‌کرد و به آنها آسیب می‌زد. بنابراین چند مأمور مخفیانه وارد ساختمان شده و با رساندن خود به پشت بام، مرد جوان را دستگیر کردند.
مرد سنگ‌انداز که سر یکی از عابران را نیز شکسته بود، برای تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت منتقل شد.

گفت‌و‌گو با متهم
چرا سنگ پرت می‌کردی؟
اصلاً در حال خودم نبودم، فکر می‌کردم جنگ شده و دشمن حمله کرده است. حتی تصور می‌کردم سنگ‌ها تجهیزات نظامی هستند و برای دفاع آنها را پرتاب می‌کردم. شیشه مصرف کرده بودم و توهم به من دست داده بود.
چرا توهم جنگ به‌تو دست می‌داد؟
من عاشق بازی‌های کامپیوتری هستم و بیشتر این بازی‌ها نیز جنگی است. زمانی که شیشه مصرف می‌کردم، صحنه بازی‌های کامپیوتری جلوی چشمم ظاهر می‌شد و خودم را در آن فضا می‌دیدم.
قبلاً هم چنین کاری را کرده بودی؟
قبلاً فقط سنگ از روی زمین برمی‌داشتم و به سمت دیوارها و درخت‌ها پرتاب می‌کردم، اما روز حادثه مواد بیشتری مصرف کرده بودم، به همین دلیل با دیدن خانه‌ای که در آن باز بود وارد شدم و به پشت بام رفتم تا از آنجا بتوانم به‌خوبی استراتژی دفاع را اجرا کنم. سنگ‌هایی که روی پشت بام بود را برداشتم و به سمت دشمن‌های خیالی پرتاب کردم.

جستجو
آرشیو تاریخی