حوادث جهان

قتل‌عام ۶ شیر در کنیا
شش شیر در یک پارک ملی در جنوب کنیا کشته شدند.به گزارش ایندیپندنت، این امر ضربه‌ای به تلاش‌های حفاظتی و صنعت گردشگری کنیا است که ستون اصلی اقتصاد این کشور محسوب می‌شود.سازمان حیات وحش کنیا (KWS) اعلام کرد که این شیرها پس از حمله به بزها و یک سگ در نزدیکی روستاهای نزدیک به پارک ملی «آمبوسلی» کشته شدند.سازمان حیات وحش کنیا در بیانیه‌ای گفت: هفته گذشته نیز چهار شیر دیگر کشته شدند.

طوفان در میانمار ۵ قربانی گرفت
در پی وقوع طوفان موسوم به «موکا» در میانمار دست‌کم پنج نفر کشته و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.به گزارش یورونیوز، این طوفان موسمی که پیش از این نیز پیش‌بینی‌ها حاکی از وقوع آن بود، روز یکشنبه بنگلادش را هم درنوردید.امدادگران در میانمار و بنگلادش در تلاش هستند تا مردم آسیب دیده ناشی از این طوفان را از مناطق درگیر خارج کنند. آمار واقعی از تعداد تلفات یا مصدومان در دست نیست.


شلیک مرگبار بازرس پلیس
به همکارانش
یک بازرس پلیس در برزیل چهار همکار خود را در ایستگاهی که در آن کار می‌کردند، به ضرب گلوله به قتل رساند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، این حادثه صبح یکشنبه در ایستگاه پلیس مدنی در شهر «کاموسیم» واقع در ایالت «سئارا» در شمال شرقی برزیل رخ داده است متهم بعد از ارتکاب جنایت با خودروی پلیس گریخت اما در یک پادگان پلیس نظامی خود را تسلیم کرد. تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.


6 کشته در آتش‌سوزی خوابگاه
آتش‌سوزی در یک خوابگاه در نیوزیلند دست‌کم شش کشته برجای گذاشت.به گزارش دِ استار، مقامات می‌گویند: این حادثه بامداد سه‌شنبه رخ داده و از آنجا که هنوز ۱۱ نفر ناپدید هستند، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.پلیس می‌گوید: آتش‌سوزی از طبقه بالای ساختمان این خوابگاه در یکی از محله‌های «ولینگتون»، پایتخت این کشور و درست بعد از نیمه شب آغاز شده است.به گفته مقامات محلی، این خوابگاه برای اقامت افرادی از جمله کارگران ساختمانی و کارکنان بیمارستانی استفاده می‌شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی