اعترافات مرد اسیدپاش:

همسر سابقم را سوزاندم تا شوهر نکند

گروه حوادث/ مرد کینه‌جو که ابتدا تصمیم داشت همسرش را به قتل برساند اما نقشه‌اش را به اسیدپاشی تغییر داد، بعد از دستگیری ابراز پشیمانی کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث ایران، مدتی قبل گزارش یک اسیدپاشی به بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی اعلام شد. تحقیقات نشان می‌داد زنی جوان همراه دخترش سوار بر خودروی تیبا هنگام ورود به پارکینگ، مورد اسیدپاشی قرار گرفته‌اند. زن 35 ساله و دخترش برای درمان به بیمارستان منتقل شدند و او شوهر سابقش را عامل اسیدپاشی معرفی کرد.
در ادامه کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به دستگیری مرد جوان شدند و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم به اداره آگاهی منتقل شد.
 گفت‌و‌گو با مرد اسیدپاش
چرا همسر و دخترت را با اسید سوزاندی؟
همسر سابقم سه ماه بود که اجازه نمی‌داد دخترم را ببینم. از طرفی نمی‌خواستم شکایت کنم چون دلم می‌خواست دوباره با او زندگی کنم اما او نمی‌خواست؛ من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اول می‌خواستم او را به قتل برسانم، حتی چاقو هم با خودم بردم اما بین راه خواستم از دکه روزنامه‌فروشی خرید کنم که چشمم افتاد به تیتر مجله‌ها و روزنامه‌ها که از مجازات اعدام یک قاتل نوشته بودند. ترسیدم و از قتل منصرف شدم اما از آنجایی که تصور می‌کردم همسرم قصد دارد با شخص دیگری ازدواج کند، با خودم گفتم اگر اسید به صورتش بریزم نمی‌تواند ازدواج کند.
چرا روی دخترت اسید پاشیدی؟
آن روز خیلی مشروب خورده بودم و حالت عادی نداشتم. اصلاً دختر 5 ساله‌ام را داخل ماشین ندیدم.
چرا همسرت طلاق گرفته بود؟
14 سال قبل با او ازدواج کردم، تا اینکه معتاد شدم. با تلاش و کمک همسرم ترک کردم اما از مواد به مشروب رو آوردم و همسرم از من جدا شد. از کاری که کرده‌ام، پشیمانم و دلم می‌خواهد مرا ببخشند.
جستجو
آرشیو تاریخی