اجاره آمبولانس برای ربودن همسرسابق

مرضیه همایونی/ دستگیری مرد جوانی که متهم است به خاطر کینه از همسر سابقش یک‌بار او را با آمبولانس اجاره‌ای ربوده و بار دیگر هم از خانه او سرقت میلیاردی کرده است در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار «ایران»، چند روز قبل حرکت نامتعارف یک خودروی آمبولانس توجه راننده‌های عبوری در غرب تهران را جلب کرد و زمانی که به خودرو نزدیک شدند زن جوانی را کنار راننده خودروی آمبولانس دیدند که با کوبیدن به شیشه‌ها از مردم کمک می‌خواهد و راننده هم با یک دست فرمان را گرفته است و با دست دیگر زن جوان را کتک می‌زند.با دیدن این صحنه و احتمال آدم‌ربایی، راننده خودروی پراید، راه را بر آمبولانس سد کرد و راننده آمبولانس به ناچار پا روی ترمز گذاشت و وقتی خود را در محاصره راننده‌های دیگر دید، از آمبولانس پیاده شد و گریخت. زن جوان که بشدت صدمه دیده بود به مراکز درمانی منتقل شد. وی در تحقیقات گفت: کارمند مرکز درمانی هستم و مدتی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم. روز حادثه به میهمانی خانه خواهرم رفته بودم که همسرم به بهانه صحبت کردن از من خواست چند دقیقه‌ای به خیابان بروم. هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که با تهدید چاقو من را سوار آمبولانسی کرد که ظاهراً از قبل کرایه کرده بود. من حدود 3 ساعت در آمبولانس بودم و او بشدت کتکم زد. بعد هم طلاهایم را سرقت کرد و متواری شد.
به دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت آغاز شد.چند روز بعد و در حالی که تحقیقات ادامه داشت، زن جوان بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: بعد از ترخیص از بیمارستان به خانه رفتم و با بهروز همسر سابقم روبه‌رو شدم که اسلحه‌ای در دستش بود و اجازه نداد وارد شوم. بعد هم تهدیدم کرد که اگر موضوع را به پلیس بگویم من را می‌کشد. از ترس جانم به خانه پدرم رفتم و چند روز بعد از طریق همسایه‌ها مطلع شدم که او از خانه رفته است. وقتی به خانه‌ام برگشتم قفل در را عوض کرده بود و با کمک کلیدساز وارد خانه شدم. او 6 تخته فرش 6 متری ابریشم، 30 هزار یورو، حلقه انگشتر، 8 فقره چک سفید و دو فقره چک که یکی از آنها به مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون تومان و یک چک دو میلیارد تومانی و همین‌طور موتور برادرم را سرقت کرده بود.در ادامه تحقیقات مشخص شد بهروز با همدستی مرد جوانی به نام شاهرخ این سرقت‌ها را مرتکب شده است و با به دست آمدن شماره پلاک خودروی همدستش، شاهرخ شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات گفت: کارگر بنکداری بهروز هستم و از ماجرای سرقت بی‌خبر بودم. چند روز پیش صاحبکارم به من گفت قصد اسباب‌کشی دارد و می‌خواهد وسایلش را به خانه دیگری انتقال دهد. حتی موتورسیکلتی را که از خانه برده بودیم را به دامادمان فروخت و چند میلیون تومان هم بابت کمک در اسباب‌کشی به من داد.بررسی‌ها نشان می‌داد بهروز دو چک زن جوان را خرج کرده که هر دو چک برگشت خورده است.
تحقیقات برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی