حادثه در حادثه

فرمانده فراجا : خودروسازان مقصر
در تصادفات باید خسارت بپردازند
فرمانده فراجا با تأکید بر لزوم مقابله قاطع و مؤثر با قانون‌شکنان گفت: اولویت پلیس برخورد با قانون‌شکنان است و باید هزینه تخلف برای آنها افزایش یابد.سردار احمدرضا رادان در جمع خبرنگاران گفت: هر اراذل و اوباشی که بخواهد خود را به رخ مردم بکشد، به حکم قانون رخش شکسته شده و بشدت با او برخورد می‌شود.وی درباره میزان تلفات رانندگی نیز گفت: خواسته رئیس‌جمهور این است که طی برنامه‌ای با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای را هدفگذاری کنیم. در حوزه کاهش تصادفات، سهم دستگاه‌های مختلف مشخص شده است و پلیس راهور هم سهم 12 درصدی دارد و در تلاش هستیم سهم خود را در این زمینه به خوبی محقق کنیم. اگر در بررسی یک سانحه به این نتیجه برسیم که نبود یا کمبود ایمنی خودرو حادثه‌آفرین شده است، خودروسازان باید خسارت پرداخت کنند.


دستگیری عاملان شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستگیری عاملان شهادت «شهید مسعود پرکاس» رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان خبر داد.مجتبی قهرمانی گفت: در نتیجه همکاری بسیار خوب اعضای شورای تأمین استان هرمزگان و مجاهدین فراجا، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان(عج) طی یک عملیات پیچیده بامداد چهارشنبه دو نفر از عوامل اصلی دخیل در این جنایت به همراه صدها کیلوگرم مواد مخدر در آب‌های خلیج‌فارس دستگیر شدند.وی تأکید کرد: پرونده با جدیت پیگیری می‌شود و در اسرع وقت حکم قطعی صادر خواهد شد. سرهنگ مسعود پرکاس شامگاه دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در درگیری با باند اشرار بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.


گروه خونی، هویت قاتل را برملا کرد

مرضیه همایونی/ لکه‌های خون روی دیوار محل جنایت و تطبیق آن با گروه خونی قاتل، راز قتل پسر نوجوان را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار «ایران»، ساعت8:30 سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه، مأموران کلانتری 129 جامی در تماس با بازپرس وحید ناصری از قتل پسر نوجوانی در یک خانه خبر دادند. یکی از ساکنان خانه که جسد را پیدا کرده بود، در تحقیقات گفت: اتاق‌های این خانه در اجاره کارگران است. امروز وقتی به خانه برگشتم در یکی از اتاق‌ها جسد پسر 17 ساله را دیدم، او هر چند وقت یکبار به دیدن یکی از دوستانش به نام مجید که مستأجر این اتاق بود، می‌آمد.
 روی در و دیوار اتاق لکه‌های خون به چشم می‌خورد که در آزمایشات و بررسی‌های اولیه معلوم شد متعلق به عامل جنایت است. با توجه به آنکه از مجید خبری نبود، این فرضیه مطرح شد که او عامل این قتل باشد. بنابراین تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ساعتی بعد وی در یکی از بیمارستان‌ها دستگیر شد. وقتی گروه خونی مجید با خونی که روی دیوار محل جنایت بود تطبیق داده شد به ناچار لب به اعتراف گشود: مقتول همشهری من بود و هر چند وقت یکبار به دیدنم می‌آمد. شب حادثه متوجه شدم قصد سرقت پول‌هایم را دارد با هم دعوایمان شد هردو چاقو داشتیم، سعی کردم از خودم دفاع کنم اما ضرباتی که من وارد کردم کشنده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی