قالیباف:

واگذاری خودرو به دستگاه‌ها بررسی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه هیأت رئیسه مجلس و نامه‌ به کمیسیون اصل 90، به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس را با دقت بررسی کنند.
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی روز گذشته مجلس گفت: همان طور که حراست مجلس و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیش از این مسأله را بررسی کردند، ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح، کذب بود.
وی با بیان اینکه تسهیلات واگذاری خودرو در بسیاری از دستگاه‌ها رویه جاری است، عنوان کرد: اجازه واگذاری از طریق ساختار مجلس داده نشده است، اما با این حال به دلیل ادعای مطرح شده درباره مجلس و دیگر دستگاه‌ها، ضروری است که ابعاد این مسأله به طور کامل دقیق بررسی شود.
قالیباف به موضوع اصلاحات اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: دولت در هفته‌های اخیر اقداماتی را برای مهار تورم آغاز کرده و بسته‌ای که برای مهار تورم و رشد تولید در دولت مطرح شده دارای سرفصل‌های خوبی مانند کنترل نقدینگی، مدیریت انضباط بخشی پولی و مالی، کاهش ناترازی بانک‌ها، کاهش بدهی‌های دولت و اقداماتی در حوزه رشد اقتصادی است.
 
جستجو
آرشیو تاریخی