جنایت در چادر مسافرتی

گروه حوادث/ جسد سوخته مرد جوان داخل چادر مسافرتی پرونده جنایی تازه‌ای مقابل بازپرس ویژه قتل پایتخت گشود.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 18 چهارشنبه 13 اردیبهشت، مأموران کلانتری 143 امامزاده داود در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام کردند: دقایقی قبل، از طریق تماس‌های مردمی مشخص شد که یک چادر مسافرتی در جاده کن و سولقان در حال سوختن است و مردی نیز داخل چادر است.
به‌دنبال این تماس، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. قبل از رسیدن تیم جنایی، آتش‌نشانان به اطفای حریق پرداخته بودند و جسد نیمه سوخته مرد جوان داخل چادر به چشم می‌خورد.
چهره قربانی جنایت سوخته بود اما معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که جسد متعلق به مردی 28 ساله است. در بازرسی از جسد، معلوم شد که مرد جوان با دو ضربه جسم سنگین به سرش به قتل رسیده است.
در تحقیقات میدانی، یکی از رهگذران به تیم جنایی گفت: ساعت دو ظهر در حال عبور از جاده بودم که متوجه چادر مسافرتی شدم که سالم بود. اما ساعت 4 بعد ازظهر در حال برگشت، چادر را در حال سوختن دیدم.
این در حالی بود که معاینات پزشکی قانونی نیز حکایت از آن دارد که قتل بعد از ساعت 2 بعد از ظهر و در فاصله زمانی 2 تا 4 عصر رخ داده است. به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران جسد برای مشخص شدن هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و تحقیقات میدانی را صادر کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی