دستگیری کنار دریا 2 سال بعد از جنایت

گروه حوادث/ مرد جوان که 2 سال قبل پس ازجنایت به همراه برادرش مخفیانه از کشور خارج شده بود، پس از بازگشت به ایران کنار دریا دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از آذر 1400، بدنبال مرگ پسر 24 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت از سوی بازپرس کشیک قتل آغاز شد. پسر جوان با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌ها نشان می داد که قربانی جنایت با دو برادر که همسایه‌شان بودند بر سر جای پارک در تهرانپارس درگیر شده و جان خود را از دست داده است.
با بدست آمدن هویت عاملان جنایت، مشخص شد که متهمان به صورت پنهانی و قاچاقی خود را به عراق رسانده‌اند.  بررسی‌ها برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند، یکی از برادران مخفیانه به ایران برگشته است. با مشخص شدن این موضوع، محل‌های تردد او زیر نظر گرفته شد و کارآگاهان دریافتند متهم فراری به رامسر رفته است. به دستور بازپرس وحید ناصری، کارآگاهان جنایی راهی رامسر شده و متهم جوان را در کنار دریا دستگیر کردند.
با انتقال مرد جوان به اداره آگاهی او مدعی شد برادرش که 30 سال دارد و عامل اصلی قتل است  به یکی از کشورهای اروپایی متواری شده است. به دستور بازپرس جنایی او در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و این در حالی بود که اظهارات شهود و مدارک بدست آمده حکایت از آن دارد که این پسر 28 ساله عامل اصلی قتل است و این جنایت را به دروغ به گردن برادرش انداخته است.
متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری دیگر متهم پرونده همچنان ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی