مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد

کاهش ۹ درصدی تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش ۹ درصدی تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت خبر داد.
به گزارش ایسنا، حسین حسینی‌نژاد با اعلام اینکه در بهار ۱۴۰۱ در هر منطقه، ٣٠ تا ٤٠ نقطه حادثه‌خیز و در مجموع ٩٣٠ نقطه در معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی مشخص شد، گفت: ایمن‌سازی جناغی‌ها در بزرگراه‌ها و اصلاح تبادلات ورود تندرو به کندرو و برعکس در معابر بزرگراهی به خصوص بزرگراه آزادگان برای اجرا به مناطق ابلاغ شد. علاوه بر این، در معابر بزرگراهی به خصوص بزرگراه شهید یاسینی و بزرگراه امام علی(ع) نیوجرسی نصب شد؛ چراکه احتمال سقوط خودرو در مسیل‌ها و کانال‌های آب وجود داشت.
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، شاهد ۹ درصد کاهش تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت بودیم، گفت: به منظور ساماندهی توقف موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها، با احداث نرده‌هایی در حاشیه معابر با همکاری پلیس راهور، توقف این وسایل را از حاشیه پیاده‌روها به حاشیه معابر سوق می‌دهیم.
حسینی‌نژاد با بیان اینکه ۵۷ درصد از مجموع تصادفات پایتخت در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد، گفت: ۲۶ درصد تصادفات پایتخت بین ساعات ۱۲ تا ۱۷ و ۲۵ درصد بین ساعات ۱۷ تا ۲۳ اتفاق افتاده است.
جستجو
آرشیو تاریخی