3 هزار دلار برای آزادی کارگر رستوران

گروه حوادث/ مردان ناشناس پس از ربودن پسر 13 ساله در ازای آزادی او 3 هزار دلار از خانواده‌اش درخواست کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 30 فروردین امسال، مردی افغانستانی به پلیس رفت و ناپدید شدن فرزندش را گزارش کرد. با شکایت مرد میانسال، به دستور بازپرس عظیم سهرابی تحقیقات آغاز و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان به محل کار پسر ربوده شده که یک رستوران بود، رفتند. یکی از همکاران او به مأموران گفت: 28 فروردین آخرین باری بود که همکارم را دیدم؛ به من گفت میهمان خانه یکی از هم ولایتی هایش است.
بررسی‌ها برای آزادی پسر ربوده شده و دستگیری عاملان این آدم ربایی به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.
پدر این پسر نیز به خبرنگار ما گفت: چند سالی است که برای کار به ایران آمده‌ام. پسرم یک سال قبل به صورت غیر قانونی از ولایت تخار به تهران آمد و در رستورانی مشغول به کار شد. از آنجایی که کارگر فصلی هستم برای کار به شیراز رفتم و پسر 13 ساله‌ام تهران بود. 30 فروردین مرد جوانی از شماره‌ای ناشناس با تلفنم به صورت اینترنتی تماس گرفت و تهدید کرد که اگر 3 هزار دلار به آنها ندهم، پسرم را خواهند کشت. بعد از آن هر روز اینترنتی با من تماس گرفتند و حتی چندین فیلم و عکس از پسرم ارسال کردند. در یکی از فیلم‌ها، آنها چاقو روی گردن پسرم گذاشته بودند و او را تهدید می‌کردند. در فیلم دیگر با چوب به سرش زدند.
با این شکایت تحقیقات برای یافتن پسر نوجوان ربوده شده آغاز شد.
جستجو
آرشیو تاریخی