حوادث جهان

11 کشته در کارخانه پنجاب
نشت گاز در کارخانه‌ای در منطقه «لدهیانه»  پنجاب 11 کشته برجا گذاشت.به گزارش دویچه وله، این حادثه ساعت ۷:۱۵ صبح یکشنبه رخ داد و مقامات ایالتی هند اعلام کردند در حال بررسی علت نشت گاز هستند.به گزارش هندوستان تایمز، افرادی که در شعاع ۳۰۰ متری زندگی می‌کردند، دچار مشکلات تنفسی شدند.

گردباد شدید در امریکا
وقوع گردباد و طوفان شدید در ایالت فلوریدای امریکا خسارات زیادی برجا گذاشت.به گزارش نیویورک پست، گردباد روز شنبه در فلوریدا منجر به سقوط درختان، وارد شدن خسارات به ساختمان‌ها و واژگون شدن خودروها شد.مقامات ایالتی همچنان در حال ارزیابی خسارات وارده ناشی از این گردباد هستند .

شلیک مرگبار به همسایه‌ها
مردی در ایالت «تگزاس» امریکا پس از آنکه همسایگانش از او خواستند به تیراندازی در حیاط خانه‌اش پایان دهد، خشمگین شد و پنج نفر از آنها را به ضرب گلوله کشت.به گزارش خبرگزاری رویترز، این مرد مسلح صبح روز شنبه در «سن جاستینو»ی تگزاس پس از 5 قتل فرار کرد.کلانترِ شهر سن جاستینو گفت که قاتل «فرانسیسکو اورویزا» نام دارد و مردی ۳۸ ساله است که تلاش برای دستگیری او در یک منطقه جنگلی در حوالی شهر سن جاستینو ادامه دارد.یکی از کسانی که از این تیراندازی جان سالم به در برده به رویترز می‌گوید: ما پس از شنیدن صدای تیراندازی بیرون رفتیم و به او گفتیم تمامش کن، ما داریم بچه‌مان را می‌خوابانیم. اما شروع به شلیک کرد و یک کودک ۸ ساله را نیز کشت.

جستجو
آرشیو تاریخی