حادثه در حادثه

شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش
رئیس‌پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان و همسرش از سوی معاندین مسلح ترور شده و به شهادت رسیدند.
سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: صبح یکشنبه، سرگرد علیرضا شهرکی و همسرش در یکی از خیابان‌های سراوان هدف گلوله قرار گرفتند که در این حادثه سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسرش که مجروح شده بود نیز ساعاتی بعد به شهادت رسید. از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت به خانواده این دو شهید و مردم کشور گفت: بررسی‌های ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان جنایت ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا :
می‌خواهیم از مجرم به صحنه جرم برسیم
رئیس پلیس آگاهی فراجا از برگزاری کنکور کارآگاهی در سال آینده خبر داد و دریافت درجات کارآگاهی را منوط به قبولی در این کنکور دانست.
سردار محمد قنبری روز یکشنبه در نشست خبری خود گفت: این کنکور سال آینده در سه رشته مبارزه با سرقت، مبارزه با جرایم جنایی و مبارزه با جعل ‌و کلاهبرداری در آبان و به طور مستقیم از سوی فراجا و بر اساس الگوهای بین‌المللی برگزار خواهد شد. رئیس پلیس آگاهی فراجا همچنین افزود: راهبرد امسال پلیس آگاهی فراجا در حوزه جرم این است که از طریق مجرم به صحنه جرم برسیم و در پیشگیری جرم ثابت قدم باشیم همچنین راه‌اندازی مرکز پایش مجرمان در اولویت قرار دارد؛ این برنامه و مرکز کمک شایانی در زمینه شناسایی و پیشگیری از سرقت خواهد داشت. وی به پرونده‌های راکد که چندین سال در آگاهی باقی مانده است، اشاره کرد و گفت: این پرونده‌ها از رسیدگی پلیس خارج نشده است و پلیس قصد دارد با ایجاد اداره پرونده‌های راکد و با استفاده از کارآگاهان وابسته یا بازنشسته، این پرونده‌ها را مورد پیگرد قرار دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی