انتقام آتشین بعد از ناکامی در یافتن کار مناسب

گروه حوادث/ مرد تحصیلکرده که برای پیدا کردن کار به یک دفتر کاریابی مراجعه کرده بود وقتی نتوانست به شغل مناسبش برسد دفتر کاریابی را آتش زد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۱۲:۴۰  یکشنبه گذشته مرد جوانی هراسان با پلیس و آتش نشانی تماس گرفت و مدعی شد: مردی داخل دفتر کاریابی  بنزین ریخته و آنجا را به آتش کشیده است.
بدنبال این تماس مأموران کلانتری و آتش نشانی راهی محل شده و عامل این آتش افروزی بازداشت و آتش نیز توسط امدادگران بدون آنکه کسی صدمه ببیند، مهار شد.
متهم  در تحقیقات گفت: مدتی است که در جست و جوی کار هستم و از آنجایی که موفق نشدم کار مناسبی پیدا کنم به دفتر کاریابی مراجعه کردم. آنها مبلغی را برای ثبت نام از من دریافت کردند  و مدتی بعد هم با من تماس گرفتند و مدعی شدند کاری برایم پیدا شده است. اما زمانی که به محل کاری که برایم پیدا شده بود رفتم، متوجه شدم که این کار با تحصیلات و تخصص و همچنین شخصیت من مطابقت ندارد و به همین دلیل  با ناراحتی به دفتر کاریابی رفتم. موضوع را به آنها گفتم و مدیر آنجا  گفت ما همین  کار را برایت پیدا کرده‌ایم ‌‌اما وقتی از آنها پولم را خواستم گفتند قابل استرداد نیست. من هم که خیلی عصبانی شده بودم مقداری بنزین تهیه کردم تا با تهدید پولم را پس بگیرم و زمانی که مقاومت آنها را دیدم بنزین را ریختم و کبریت را کشیدم اما قصد آسیب رساندن به مدیر شرکت و کارمندانی که آنجا بودند را نداشتم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی