رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع‌هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبرداد.
به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان اظهارداشت: سامانه بارشی امروز سه‌شنبه در نواحی شمال‌غرب، غرب، مرکز، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در مناطقی از جنوب شرق کشور در استان‌های کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز وقوع رگبار و رعدوبرق انتظار می‌رود.
وی با تأکید بر اینکه امروز شمال خلیج فارس مواج خواهد بود، گفت: فردا چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال‌غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب و شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت.
امروز و فردا، از رفتن به ارتفاعات پرهیز کنید
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای امروز و فردا، پنجم و ششم اردیبهشت ماه و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق، باد شدید و صاعقه، درباره استقرار در مناطق مرتفع استان تهران هشدارداد.حامد یزدی با اعلام اینکه ستاد بحران استان تهران در آماده‌باش کامل است، اظهارداشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی در بعضی ساعات احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی شده است که توصیه اکید مدیریت بحران، استقرار نداشتن در ارتفاعات است.
جستجو
آرشیو تاریخی