سیاسی

رئیس جمهور در دیدار با جمعی از علما و روحانیون:
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جامع‌ترین سند حکمرانی و چراغ راه دولت است
رئیس جمهور اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان جامع‌ترین نقشه راه در حوزه حکمرانی و سبک زندگی، مبتنی بر منظومه فکری و سیره و سلوک امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب طراحی شده و چراغ راه دولت و دولتمردان است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی عصر سه‌شنبه در دیدار صمیمانه جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و نخبگان جوان حوزه‌های علمیه که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: نظام اسلامی به تمام نیازهای انسان توجه دارد و ما به عنوان سربازان نظام با نگاه به گذشته مصمم هستیم در مسیر ریل‌گذاری شده توسط امام و رهبری حرکت کرده و هرجا انحرافی از این مسیر وجود دارد، آن را اصلاح کنیم.

پیام رئیس جمهور
به یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان
رئیس جمهور در پیامی به یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان با اشاره به شهادت ۱۱ روحانی شهید اهل سنت کردستان در ماه مبارک رمضان توسط عناصر وابسته به استکبار گفت: گرچه شهادت این بزرگان برای ایران و کردستان ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است اما شهادت مظلومانه آنان مایه رسوایی ایادی پیدا و پنهان این رویداد و موجب بیزاری بیش از پیش مردم کردستان از افکار و اعمال گروهک‌های تجزیه‌طلب و جریانات التقاطی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: خاک پاک کردستان و مدارس دینی و مساجد آباد آن دیار که قرن‌ها از دوران «ابن صلاح شهرزوری» تا «مصنف چوری» و شهید شیخ‌‌الاسلام و ۵۱ شهید ماموستای شافعی مذهب کردستان، محل ظهور مفاخر علمی و فرهنگی امت اسلامی بوده، اکنون نیز با صلابت تمام و با حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این راه مقدس را با افتخار ادامه خواهد داد.

مخبر:خانواده‌های بالای ۳ معلول دو ساله صاحب‌ خانه می‌شوند
سومین جلسه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در دولت سیزدهم به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و مقرر شد دولت با کمک خیرین، نهادهای غیردولتی و معلولان، نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های دارای ۳ فرد معلول به بالا اقدام کند تا در مدت ۲ سال صاحب مسکن شوند.
 به گزارش تسنیم، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از حقوق معلولان گفت: دولت اهتمامی جدی نسبت به حمایت از حقوق معلولان دارد و با پیگیری شاهد افزایش اعتبارات مرتبط با حقوق معلولان هستیم.
وی در این جلسه تسریع در اجرای مصوبات مربوط به حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را مورد تأکید قرار داد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی و سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد تا در مدت یک ماه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این مصوبات را تأمین کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی