سرقت های پسر کارتن خواب از فروشگاه‌ها

گروه حوادث/ پسر کارتن‌خواب برای تأمین هزینه مواد مخدر و غذایش، هر روز به یک فروشگاه مواد غذایی دستبرد می‌زد.
به گزارش خبرنگار حوادث ایران، دو روز قبل مأمور حراست یکی از فروشگاه‌های مواد غذایی در حال دیدن تصاویر دوربین‌های مداربسته بود که ناگهان متوجه مرد جوانی شد که یک قوطی کنسرو تن ماهی برداشته و داخل جیبش گذاشت.
بلافاصله موضوع را به نگهبان فروشگاه خبر داد و مرد جوان بازداشت شد. در بررسی‌ها مشخص شد که مأموران پلیس در چند روز گذشته با شکایت‌های مشابه مواجه شده بودند. در بازبینی دوربین‌های مداربسته فروشگاه‌های محل سرقت و تصاویر به دست آمده از سارق، معلوم شد که تمامی سرقت‌ها توسط همین سارق تن ماهی صورت گرفته است.
 گفت‌وگو با متهم
چرا سرقت می‌کردی؟
باید هزینه زندگی‌ام را تأمین می‌کردم. بعضی از وسایل را برای خورد و خوراکم برمی‌داشتم و بعضی از آنها را هم می‌فروختم و خرج مواد مخدرم را می‌دادم.
معتادی؟
بله، مدت‌هاست که کارتن‌خواب هستم. البته الانم را نگاه نکنید، زمانی من وضع مالی خوبی داشتم و زندگی‌ام ایده‌آل بود. اما یک زن زندگی‌ام را تباه کرد. در یک مهمانی با فریده آشنا شدم، آن زمان رویای بازیگری داشتم و دوست داشتم معروف شوم و در کلاس‌های بازیگری هم شرکت می‌کردم. فریده کم کم به من نزدیک شد و در مهمانی‌ها مواد مخدر به دستم می‌داد. وقتی معتاد شدم، خانواده‌ام مرا رها کردند و فریده که دید همه چیزم را از دست داده‌ام، مرا رها کرد. زندگی‌ام را که باختم، مصرف موادم بیشتر شد و کارتن‌خواب شدم.
جستجو
آرشیو تاریخی