دو خط خبر

پرداخت کمک هزینه عینک به کودکان
حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  به ۲ هزار و ۸۰۰ کودک  ۳ تا ۶ سال مبتلا به تنبلی چشم کمک‌ هزینه خرید عینک پرداخت کرد.
به گزارش فارس، برای کودکان مشمول مرحله اول این طرح، کمک‌هزینه ۵ میلیون ریالی خرید عینک و در مجموع مبلغ ۱۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

صدور مجوز استخدام در بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج)
حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مجوز استخدام یک هزار و ۵۰۰ نفر در کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با همکاری وزیر بهداشت دریافت شده که فرایندهای نهایی آن در حال تکمیل است.
به گزارش وبدا، از زمان افتتاح رسمی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج)، بخش‌های آی سی یو و دیالیز این بیمارستان فعال است و تا پایان هفته جاری نیز انتقال بخش اورژانس انجام می‌شود.در خدمات هوشمند بیمارستان حضرت مهدی(عج) وزارت ارتباطات و بیمه‌ها سهیم هستند.

تاریخ اعزام مشمولان تغییر کرد
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد که تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ از یکم به چهارم اردیبهشت ماه تغییر کرده است.
به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت ماه با تعطیلات عید سعید فطر همزمان شده است، بنابراین تاریخ اعزام مشمولان به اولین روز کاری تغییر می‌یابد. بر این اساس مشمولان به تاریخ اعزام اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در تاریخ دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه باید به خدمت اعزام شوند.
کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن مننژیت و دوگانه و اصل تمام مدارک  را در روز اعزام به همراه داشته باشند. عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی