دو خط خبر

کمبود دارو نداریم
بهرام عین‌اللهی ، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بخش اعظم دارو در کشور تأمین می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی برای تأمین دارو در سال جاری نداریم. وزارت بهداشت و دولت تدابیر لازم برای تأمین داروی مورد نیاز کشور را اندیشیده است.

دریافت معاینه فنی خودرو در
کمتر از نیم ساعت
روزانه 7 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه و بدون صف انتظار خدمات دریافت می‌کنند. شادی مالکی ، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر پذیرش در ۱۰ مرکز معاینه فنی شهر تهران مشتمل بر ۲۸ خط معاینه فنی خودروهای سبک فقط به شکل اینترنتی انجام می‌شود که این رویکرد توانسته در حل معضل صف مؤثر واقع شود و مراجعان در کمتر از نیم ساعت معاینه دریافت می‌کنند.

افزایش کرایه تاکسی از اردیبهشت
سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی تهران از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اردیبهشت ماه خبر داد .

کرونا در آخر هفته گذشته جان 36 نفر را گرفت
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با مرگ ۳۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ مجموع جانباختگان ناشی از ابتلا به این بیماری به ۱۴۵ هزار و ۵۳۴ نفر رسید. تا روز جمعه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۶۵ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۹۸ نفر رسید. در حال حاضر ۱۹ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کاهش قیمت میوه و تره بار
بر اساس آخرین نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت ۲۵ قلم از محصولات بین ۲۰۰ تا ۳۹۰۰ تومان کاهش یافته است. فلفل کاپی با کاهش قیمت ۳۹۰۰ تومان و بادمجان، پیاز و سبزی با کاهش ۲۰۰ تومان، به ترتیب بیشترین و کمترین کاهش قیمت را داشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی