سیاسی

با تصویب دولت
کمک‌هزینه مسکن کارگران ۹۰۰ هزار تومان شد
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: کمک‌هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت وزیران بررسی و مبلغ ۹۰۰ هزار تومان که از سوی شورای عالی کار پیشنهاد شده بود، به تصویب رسید. به گزارش ایرنا، وی همچنین دریافت ارز را یکی از منابع اطلاعاتی دانست که وزارت رفاه می‌تواند از آن برای تعیین دهک خانوار استفاده کند زیرا کسانی که ارز می‌گیرند، عموماً جزو دهک بالای جامعه هستند.
بهادری جهرمی هشدار داد کسی از کارت ملی دیگران چه برای تراکنش بانکی در داخل مغازه‌ها و چه برای دریافت ارز سوءاستفاده نکند، چراکه این موارد برای دهک‌بندی افراد و خانوارها و پرداخت یا قطع یارانه ملاک قرار خواهد گرفت.

کنعانی: یورش به مسجدالاقصی، بیانگر خوی ضد بشری رژیم صهیونیستی است
سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توئیتری خود نوشت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت‌کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یک بار دیگر خوی جنایت‌پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
به گزارش ایرنا، در توئیت ناصر کنعانی آمده است: جنایت رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی قویاً محکوم است. شایسته است که جهان اسلام، آزادگان جهان و مجامع مسئول بین‌المللی در برابر این جنایت واکنش فوری داشته باشند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی همزمان با اجتماع بزرگ در کرانه باختری بیانیه داد
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت اجتماع بزرگ در کرانه باختری اعلام کرد: پیام این حضور به رژیم اشغالگر قدس، این است که موج جدیدی از بیداری اسلامی در ملت حق‌طلب و عدالت‌جوی فلسطینی به وجود آمده است.به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: شروع حرکت بی‌سابقه مردم کرانه باختری اراضی ١٩۴٨ به‌رغم تشدید اقدامات امنیتی، سرکوب، ایجاد رعب و وحشت، محروم کردن آنها از حداقل حقوق مدنی، حصر و زندان و نفی بلد، بیانگر رشد فزاینده حرکت بیداری اسلامی در بین مردم شریف فلسطین است.
تعمیق جریان بیداری اسلامی در میان توده‌های مردم، احزاب و گروه‌های فلسطینی، روند تکاملی انتفاضه اول و دوم را نوید می‌دهد و بیانگر این است که هرچه ملتی تحت فشار، ظلم و ستم مضاعف قرار گیرد، اراده آن ملت بر مقاومت، پایداری و تمرکز بر هدف و ارزش‌های الهی و انسانی بیشتر می‌شود و آن ملت را گامی به پیروزی نهایی نزدیک‌تر می‌کند.
این بیانیه با تمجید از حضور گسترده فلسطینیان در نماز جمعه مسجدالاقصی، از همه شخصیت‌ها، نخبگان، رهبران، گروه‌ها، احزاب و دولت‌های جهان اسلام، آزادیخواهان و عدالت‌جویان خواست همچون گذشته با پشتیبانی همه جانبه از رشد بیداری اسلامی و مقاومت روزافزون فلسطین به عنوان مسأله اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نورزند تا شاهد تحقق وعده الهی مبنی بر آزادی کامل فلسطین از چنگال ظالمان و غاصبان ملت دربند فلسطین باشیم.

جستجو
آرشیو تاریخی