دو خط خبر

آغاز ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی از ۲۷ فروردین
ایسنا / ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی - به جز پایه‌های ورودی- از روز ۲۷ فروردین سال جاری آغاز می‌شود.

تغییر ساعت کاری موزه‌ها
تا پایان ماه رمضان
تسنیم/مدیرکل موزه‌ها از تغییر ساعت کاری موزه‌ها با پایان تعطیلات نوروزی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان خبر داد. مرتضی ادیب‌زاده درباره تغییر ساعت کاری موزه‌ها گفت: در تعطیلات نوروزی ساعت کاری موزه‌ها به 10 صبح تا 21 تغییر پیدا کرد و مردم تا این ساعت می‌توانستند از موزه‌های سراسر کشور بازدید کنند. ادیب‌زاده ادامه داد: با پایان تعطیلات نوروز و با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان، ساعت کاری موزه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعدازظهر خواهد بود و این تغییر ساعت تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.

اعلام ساعت کار مراکز
اهدای خون استان تهران
ساعات کار مراکز اهدای خون استان تهران در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۹ فروردین اعلام شد.
به گزارش فارس ،  ۴ مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس و ستاری از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ در بازه زمانی چهاردهم فروردین تا نوزدهم فروردین ۱۴۰۲، میزبان داوطلبان اهدای خون است.۶ مرکز اهدای خون در مناطق مختلف شهر تهران همچون صدر، چیذر، پیروزی، نارمک، مترو امام خمینی(ره)، ابوذر و ۵ مرکز اهدای خون در شهرستان‌های شهریار، پاکدشت، ورامین، رباط کریم و شهرقدس نیز در حدفاصل چهاردهم تا نوزدهم فروردین ۱۴۰۲، از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۲۲:۳۰ آماده خدمت به مردم برای کمک به بیماران نیازمند به خون هستند.روز هجدهم فروردین ۱۴۰۲، فقط ۴ مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس و ستاری از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ فعال بوده و سایر مراکز اهدای خون تعطیل خواهند بود.

رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد
پیش‌بینی ۲۰۰ میلیون دلاری صادرات دارو در سال ۱۴۰۲
ایرنا /سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو گفت: افزایش تولید دارو با تأمین پایدار صادرات تقویت می‌شود و پیش‌بینی ما برای صادرات دارو در سال ۱۴۰۲، ۲۰۰ میلیون دلار است.

جستجو
آرشیو تاریخی